دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در عملیات ماموران این فرماندهی و کشف ۲۰ فقره سرقت با اعترافات خود سارق، خبر داد .

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودروهای پارک شده آن‌ها در حاشیه خیابان موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و هوشمندانه خود سرانجام هویت فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آورده و با اخذ دستور از مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک عدد جعبه ابزار، وسایل و کالاهای منزل که همگی از داخل خودروهای مال باختگان سرقت شده بود کشف و به همراه متهم به کلانتری انتقال یافت.

وی از اعتراف صریح متهم به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودروی شهروندان خبر داد و افزود: با راهنمایی وی، مال‌خر اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی نیز یک وانت از اشیا و کالاهای سرقت شده کشف و اموال پس از شناسایی توسط مالکان به آن‌ها مسترد شد.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطرنشان کرد: رعایت توصیه‌ها و هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت می‌تواند زمینه بروز جرایم در جامعه را کاهش دهد.

کد خبر 627279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.