قربانعلی‌زاده رئیس حوزه هنری کاشان شد

آیین معارفه رئیس حوزه هنری کاشان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار و «احمد قربانعلی‌زاده» به‌ عنوان رئیس جدید حوزه هنری این شهرستان منصوب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، آئین معارفه رئیس جدید حوزه هنری کاشان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، سیدحسام حسینی، دستیار ویژه رئیس حوزه هنری کشور و مدیر مرکز رسانه‌ای سلوک و جمعی از مسئولان و هنرمندان این شهرستان برگزار شد.

احمد نوری، رئیس حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه تلاش شد سکان هدایت حوزه هنری کاشان به فردی با تجربه و کاربلد سپرده شود، اظهار کرد: از اهالی فرهنگ و هنر کاشان می‌خواهیم تا در این راه یاری‌گر رئیس جدید حوزه هنری این شهر باشند.

وی در ادامه سخنان خود آمادگی کامل حوزه هنری استان جهت حمایت از برداشتن قدم‌های بزرگ در حوزه هنری کاشان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، امام جمعه کاشان گفت: «با ابزار هنر زشتی و جنایات آمریکا و اسرائیل را به مردم نشان دهید.»

وی با اشاره به نامگذاری این مراسم به آئین سنگرسپاری، اظهار کرد: کلمه سنگر دارای بار جهادی است و عزیزی که می‌خواهد این بار را بر دوش بگیرد باید به این عنوان توجه ویژه داشته باشد.

در ادامه این مراسم سعید لشگری، معاون راهبری استان‌های حوزه هنری تصریح کرد: ما ظرفیت زیست‌بوم کاشان را بیش از یک استان می‌دانیم و اگر جغرافیای سیاسی کشور مبنا نبود و قرار بر این بود که بر مبنای زیست‌بوم فرهنگی کشور، نقشه جدیدی ترسیم شود یکی از پایتخت‌های فرهنگی و هویتی ایران اسلامی حتماً کاشان بود.

وی با اشاره به حضور معاونان و دستیار رئیس حوزه هنری کشور در این مراسم اراده حوزه هنری جهت تقویت حوزه هنری کاشان را بسیار جدی شمرد و تاکید کرد: ما به این مسئله توجه جدی داریم که باید روایت‌ها و رشادت‌های انقلابیون، شهدای انقلاب و علمای تاریخ کاشان به نسل جدید منتقل شود.

به گزارش ایمنا، احمد قربانعلی‌زاده پیش از این مسئولیت معاونت امور هماهنگی مراکز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان را در کارنامه خود داشته است به سمت رئیس حوزه هنری کاشان منصوب شد.

کد خبر 627250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.