اردوگاه و خانه تخصصی ایثار در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

استاندار بوشهر از راه‌اندازی اردوگاه و خانه تخصصی ایثار در استان بوشهر خبر داد و گفت: این استان برای ایجاد اردوگاه و مرکز تخصصی فرهنگی، ورزشی و تفریحی ویژه جامعه ایثارگری از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد محمدی‌زاده با اشاره به نقش فرهنگ ایثار در شکست دشمنان در همه عرصه‌ها، اظهار کرد: شهادت رمز پیروزی نظام اسلامی ایران در مقابل دشمنان از جمله ابرقدرت‌ها است.

وی با استناد به آیات قرآن کریم که رمز پیروزی در برابر دشمنان را ایثار و شهادت دانسته است، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس با اینکه تمام کشورها حامی رژیم بعث عراق بودند، اما نظام اسلامی ایران با ایثار و شهادت رزمندگان به پیروزی رسید.

استاندار بوشهر با بیان اینکه عامل پیروزی کشورهای منطقه در برابر آمریکا و تروریست‌ها همین عنصر شهادت است، افزود: جبهه مقاومت در منطقه با رمز ایثار و شهادت به کار خود در برابر دشمنان اسلام ادامه می‌دهد.

محمدی‌زاده، جایگاه استان بوشهر در عرصه ایثار و شهادت را منحصربه‌فرد دانست و اضافه کرد: ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان با ایثار و جان‌فشانی برای استقلال کشور و دفاع از میهن اسلامی خدمت کردند و رسیدگی به مطالبات این عزیزان و خانواده آنان یک امر مهم و اساسی است.

وی استفاده از ظرفیت خانواده شهدا و جانبازان در همه عرصه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: در هفته دولت تمام برنامه‌ها و طرح‌ها با حضور و به دست خانواده معظم شهدا افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

استاندار بوشهر سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان را یکی از برنامه‌های مستمر مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری مطالبات خانواده ایثارگران ازجمله خانواده معظم شهدا و جانبازان یکی از اولویت‌ها است.

محمدی‌زاده از راه‌اندازی اردوگاه و خانه تخصصی ایثار در استان بوشهر خبر داد و گفت: این استان برای ایجاد اردوگاه و مرکز تخصصی فرهنگی، ورزشی و تفریحی ویژه جامعه ایثارگری از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است.

وی با تاکید بر ایجاد مرکز اعصاب و روان ویژه جامعه ایثارگری گفت: ساخت فیلم سینمایی از اسطوره و قهرمانان ایثار و شهادت استان بوشهر یک ضرورت است.

کد خبر 627161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.