دشمن از ظرفیت ملت ایران هراس دارد

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به‌دلیل هراس از ظرفیت ملت و مکتب انقلاب اسلامی، نگاه جهان‌خوارانه سلطه‌گران به ایران ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه پنجشنبه بیست‌وچهارم آذر در دیدار با دانشجویان استان بوشهر در دانشگاه فرهنگیان بوشهر اظهار کرد: استکبار جهانی می‌داند که اگر لحظه‌ای ملت ایران را رها کند، این ملت تمدن بزرگی ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به همین دلیل است که این‌ها دست از سر ملت ایران برنمی‌دارند و این کار را با مشغول‌سازی ذهن جوانان، بدبینی آن‌ها به وطن، انفعال، بی‌نشاطی و افسردگی انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: برای اینکه قدرت ایران باعث از بین رفتن سرمایه‌گذاری‌های چندصدساله آن‌ها می‌شود، تلاش می‌کنند با ترفندهای مختلف ما را زیر چکمه‌های خود لِه کنند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به موضع‌گیری‌های دشمنان انقلاب تصریح کرد: بسیاری از ادعاها و حرف‌های آن‌ها روکش حقوقی و فقهی دارد، اما پشت آن عناد سیاسی است؛ به نحوی که درمقابل بسیاری از وقایع کشورهای مختلف جهان نه اعتراضی، نه اعلام انتقام‌گیری‌ای و نه هشتک می‌گذارند، اما درمقابل کوچک‌ترین مسئله‌ای در ایران این‌طور سروصدا ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه طبق قانون جمهوری اسلامی افراد زیر ۱۸ سال اعدام نمی‌شوند، گفت: در همین روزهای اخیر، در یکی از کشورهای همسایه که طرفداران آن‌ها در کشور ما دادوفریاد می‌کنند، دو جوان ۱۶ و ۱۷ساله را که نه چاقوکشی کرده بودند و نه اموال عمومی را به آتش کشیده بودند، به جرم حضور در راهپیمایی و تظاهرات با شمشیر گردن زدند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بعد آقایی که خود را صاحب‌نظر فقهی می‌داند و هم‌کیش آن‌هاست و کمک مالی دریافت می‌کند، اینجا می‌آید و اظهارنظر می‌کند.

به گفته قاضی‌زاده هاشمی، در حالی که کشور عربستان و گروه طالبان در افغانستان دارای عقبه فکری وهابیت است، دشمن نسبت‌به اقدامات طالبان و ارتباط احتمالی غیرموثق آن با جمهوری اسلامی ایراد وارد می‌کند، اما موضع آنها درقبال عربستان متفاوت است که می‌توان این را تناقض و بهانه‌ای برای پر کردن ذهن جوانان ما از شبهه‌ها دانست که آن‌ها را به جان خودشان بیندازند.

وی با بیان اینکه ارتباط از طریق رسانه یا با حضور رودررو با مردم رویه مسئولان این کشور است، گفت: این رویه در ایران از ابتدای انقلاب بوده و همچنان وجود دارد.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حوزه دولتمردان، نمی‌توانیم بگوییم که دنیا محل گذر است و همه باید زاهدانه زندگی کنند، با وجود اینکه دولت، دولت اسلامی است، اما این‌گونه فکر نمی‌کنیم، ما برای ایجاد زندگی عزتمندانه وظیفه تسهیلگری داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید حافظ امنیت جانی و روانی و فرهنگی جامعه باشیم، افزود: همه کشورها دارای مرزها و خط قرمزهایی هستند و نمی‌توان کل اخلاقیات جامعه را به باد داد.

منبع: ایرنا

کد خبر 626942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.