عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ آذرماه

در این بسته خبری از تکمیل کنارگذر کلاله تا بررسی طرح‌های المان نوروزی گرگان با حضور کارشناسان و موفقیت شهرداری نکا در جذب سرمایه‌گذار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تکمیل کنارگذر کلاله از زیرساخت‌های ضروری توسعه شهر است

رضا گزمه، شهردار کلاله واقع در شرق استان گلستان با اشاره به اهمیت تکمیل کنارگذر این شهر در بهبود و روان‌سازی ترافیک شهری گفت: تکمیل این پروژه عمرانی - خدماتی به‌عنوان یک زیرساخت مهم توسعه شهری امری ضروری است.

فعالیت ۲۳ ایستگاه ورزشی در پارک‌های گرگان / برگزاری مسابقات آموزشگاهی در ۲۸ رشته

کریم علمی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از فعالیت ۲۳ ایستگاه ورزش صبحگاهی در پارک‌های سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در همه حوزه‌ها برای همه اقشار جامعه برنامه دارد.

شهرداری نکا در جذب سرمایه‌گذار موفق بود / اجرای عدالت در خدمات رسانی شهری

موسی خلیلی، شهردار نکا با ابراز رضایت مبنی بر موفقیت مدیریت شهری نکا در جذب سرمایه‌گذار، گفت: شهرداری نکا در احداث پارک جنگلی، پارکینگ طبقاتی، پارک ملت، ساحل دریا و سایر فعالیت‌ها در جذب سرمایه‌گذار برای توسعه شهری و خدمات به شهروندان موفق بود.

قرچک رنگ و بوی فاطمی به خود گرفت

محسن خائف، معاون خدمات شهری شهرداری قرچک گفت: به مناسبت دهه فاطمیه، المان، پرچم‌های مشکی و بنرهایی با عنوان شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) در معابر شهر نصب شد.

آغاز عملیات طرح‌های عمرانی در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان

محسن احمدی، شهردار دهدز با اشاره به آغاز عملیات عمرانی چندین طرح شهری گفت: با اجرای روکش آسفالت معابر اصلی شهر، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان به زودی برطرف خواهد شد.

استقرار ماشین‌آلات برف‌روبی در سطح شهر قزوین

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: با توجه به بارش‌های اخیر، دو دستگاه کامیون برف‌روبی، دو دستگاه کامیون نمک‌پاشی، چهار دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر برای برف‌روبی در سطح شهر در پارکینگ سازمان عمران شهرداری مستقر شده است.

آغاز بررسی تخصصی طرح‌های المان نوروزی گرگان با حضور کارشناسان

احمد سالاری، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از آغاز بررسی ایده‌های دریافتی هنرمندان به کمیته زیباسازی در خصوص المان‌های نوروزی با حضور کارشناسان مرتبط و متخصص در این حوزه خبر داد.

کد خبر 626905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.