شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۴ آذرماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم آذرماه_ در ساعت منتهی به ۱۲ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم آذرماه_ به شرح زیر است:

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۸۴، امام خمینی با شاخص ۱۷۳، باغستان شهریار با شاخص ۱۶۷، باقرشهر با شاخص ۱۹۰، پارک رازی با شاخص ۱۷۲، پونک با شاخص ۱۶۱، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۶۱، پیشوا با شاخص ۱۵۸، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۷۵، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۸۰، چشمه با شاخص ۱۶۳،، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۶۶، سلامت با شاخص ۱۷۱و شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۷۶، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

همچنین وضعیت سنجش کیفیت هوای در ایستگاه‌های، شریف منطقه دو با شاخص ۱۷۱، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۹۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۵۵، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۸۳، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۷۵، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۷۵، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۷۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۵۷، شهریار با شاخص ۱۸۷، قائم با شاخص ۱۸۵، ملارد با شاخص ۱۷۱‌، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۸۴ و ورامین با شاخص ۱۶۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۶، علم و صنعت با شاخص ۱۲۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۲۳، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۱۷، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۴، ژئوفیزیک با شاخص ۱۴۳، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۱۰۵، پاکدشت ۱۲۲، پاسداران ۱۴۱، رباط‌کریم با شاخص ۱۴۸، و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۲۰ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

وضعیت سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۰۸، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۷۵، آتی‌ساز با شاخص ۵۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۷، در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

وضعیت سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های قرچک با شاخص ۴۰، پردیس با شاخص ۴۲، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. سنجش کیفیت هوا در ایستگاه لواسانات با شاخص ۱۶ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 626886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 0
    هر دم از این باغ بری می آید!