مانیتور گیمینگ LG UltraGear 27GR95QE-B ماه آینده عرضه می‎‌شود

شرکت ال‌جی قصد دارد ماه آینده مانیتور گیمینگ جدید خود به نام UltraGear 27GR95QE-B عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ال‌جی یکی از تولیدکنندگان پیشرو پنل‌های OLED است، اخیراً محصول جدیدی را با نام LG UltraGear 27GR95QE-B را با پنل OLED در وب‌سایت خود اضافه کرده است. ویژگی برجسته مانیتور ذکر شده این است که وضوح صفحه QHD یا 1440p را ارائه می‌دهد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور گیمینگ LG UltraGear 27GR95QE-B از نرخ نوسازی بالای ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و به فناوری Nvidia G-Sync Compatibility و AMD FreeSync Premium مجهز شده است. شرکت سازنده نیز اعلام کرده است که این محصول ۹۸.۵ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

مانیتور گیمینگ جدید ال‌جی از دو پورت HDMI، یک DisplayPort، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و دو پورت USB 3.0 پشتیبانی می‌کند. اگرچه این محصول طراحی مینیمالیستی دارد، اما ویژگی‌های لازم برای گیمینگ را دارا است. به طوری که یک پایه زاویه‌دار دارد و در قسمت پشتی آن نیز LED های RGB داخلی دارد.

مانیتور گیمینگ LG UltraGear 27GR95QE-B با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار وارد بازار می‎‌شود، ممکن است این قیمت بالا به نظر برسد، اما در مقایسه با مانیتورهای 4K OLED دیگر قیمت مناسبی دارد. به نظر می‌رسد که این محصول ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد.

کد خبر 626722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.