نمایشگر لپ‌تاپ MSI Titan GT77 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ Titan GT77 HX دارای یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی mini-LED است که صددرصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با نزدیک‌شدن به زمان برگزاری نمایشگاه CES2023، اطلاعاتی درباره لپ‌تاپ‌های آینده و سخت‌افزارهای مربوط به آن‌ها منتشر شده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که شرکت MSI در حال برنامه‌ریزی برای تولید یک لپ‌تاپ جدید به نام Titan GT77 با نمایشگر mini-LED با رزولوشن 4K است.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، لپ‌تاپ Titan GT77 HX آینده دارای یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی mini-LED است که صددرصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و گواهی DisplayHDR1000 را دریافت کرده است. به نظر می‌رسد که نمایشگر ذکر شده از ویژگی True Color MSI پشتیبانی می‌کند که تضمین می‌کند هر پنل به صورت منحصر به فردی دارای کالیبره رنگی است.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از این است که لپ‌تاپ MSI Titan GT77 علاوه بر نمایشگر جدید، در چندین زمینه دیگر نیز بهبود پیدا کرده است. برای نمونه، دستگاه ذکر شده دارای سیستم خنک‌کننده جدید است، اما از سیستم بلندگو، صفحه‌کلید مکانیکی Cherry MX SteelSeries و باتری ۹۹.۹۹ وات ساعتی بهره می‌برد.

کد خبر 626721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.