خانواده‌های شهدا و ایثارگران در صف اول جهاد تبیین هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران همان‌گونه‌که در جهاد علیه جبهه باطل پیش‌قدم بودند، امروزه نیز در صف اول جهاد تبیین هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، داور نوری با همراهی صبور مشاور امور ایثارگران استاندار اردبیل، ولی‌نژاد معاون تعاون و امور اجتماعی و عیوضی رئیس اداره بنیاد اردبیل با «ایرج حامدی» فرزند شهید معظم «کریم‌الله حامدی»، جانباز گرانقدر «فارغ بازدار» و جانباز و آزاده گرامی «احد کنتراتچی» دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معظم اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران همان‌گونه‌که در جهاد علیه جبهه باطل پیش‌قدم بودند و عزیزترین کسان خود را در راه اعتلای نظام اسلامی به جبهه‌های جنگ فرستادند، امروزه نیز این عزیزان در صف اول جهاد تبیین هستند و با ایمان و ولایتمداری مثال‌زدنی خود، الگویی کامل برای جوانان این مرز و بوم محسوب می‌شوند.

نوری با اشاره به ضرورت ترویج خلاقانه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: هشت سال دفاع مقدّس و تبلور شجاعت و غیرت رزمندگان اسلام در این دوره سرنوشت‌ساز ظرفیت فرهنگی فراوانی دارد و دستگاه‌های مسئول باید با تبیین عظمت جهاد رزمندگان اسلام، آن‌ها را به عنوان قهرمانان واقعی به نسل جدید معرفی کنند.

جواد صبور، مشاور امور ایثارگران استاندار اردبیل نیز به ضرورت جهاد تبیین در عرصه ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین مبحث جهاد تبیین، مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، زیرا با تبیین ابعاد و دلایل پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدّس می‌توان امید و خوش‌بینی فزاینده‌ای نسبت به آینده و کارآمدی نظام اسلامی در بین جوانان ایجاد کرد.

کد خبر 626679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.