کمبود کتاب‌فروشی در شهر همدان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان گفت: یکی از دلایل بی‌رغبتی مردم به خرید کتاب و کتابخوانی کمبود کتاب‌فروشی و دسترسی نداشتن شهروندان به کتاب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم آذر_ در جلسه تقدیر از مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان، اظهار کرد: آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی به عنوان فردی شاخص، سال‌ها در خدمت مردم همدان بوده است.

وی با اشاره به تلاش‌های آیت‌الله موسوی اصفهانی در ترویج کتاب و کتابخوانی ادامه داد: وجود این عالم برای مردم همدان غنیمت است و باید از وجود این چهره‌های شاخص استفاده کنیم.

کمبود کتاب‌فروشی از معضلات موجود در همدان

سعید شهابی‌نیا، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه اضافه کرد: در این کمیسیون هدف، مردمی‌سازی فعالیت‌های فرهنگی است و در این راستا نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شد که تقدیر از فعالان در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی به‌ویژه در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی افزود: در نظر داریم امسال نیز دو فرهنگسرای کتاب و انقلاب اسلامی به این منظور راه‌اندازی شود و در صورت تأمین اعتبار در سال آینده اجرایی خواهد شد.

شهابی‌نیا، با بیان اینکه کمبود کتاب‌فروشی از معضلات موجود در همدان است، تصریح کرد: یکی از دلایل رغبت نداشتن مردم به خرید کتاب و کتابخوانی نیز کمبود کتاب‌فروشی و دسترسی نداشتن شهروندان به کتاب است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان گفت: نقاطی در چهار نقطه شهر به منظور ایجاد کتاب‌فروشی با هدف تسهیل تهیه کتاب و ترویج کتابخوانی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 626651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.