آغاز عملیات لکه‌گیری نوارهای حفاری شده سطح شهر زرند

شهردار زرند گفت: به منظور بهسازی معابر، رفع ناهمواری‌های موجود و پیشگیری از بروز حوادث رانندگی عملیات لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده سطح شهر آغاز شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح هرس ترون‌زنی در راستای حذف شاخه‌های خشک درختان میادین و بوستان‌های شهر، اظهار کرد: حفظ زیبایی و جلوگیری از خشک شدن فضاهای سبز شهری یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان فضای سبز شهرداری است.

وی افزود: با هدف ایجاد فضای مطلوب شهری، زیباسازی منظر شهر و افزایش رشد درخت و درختچه‌ها این طرح در دست اجرا است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: هدف از اجرای عملیات هرس، افزایش تولید شاخه‌های جوان، فرم‌دهی و حذف شاخه‌های خشک است و همه ساله طی چند نوبت عملیات آرایش و فرم‌دهی ترون‌های سطح شهر اجرا می‌شود.

ضیاء‌الدینی با اشاره به عملیات زیرسازی و خاک‌برداری کوچه‌های سطح شهر، تصریح کرد: اجرای عملیات مناسب‌سازی معابر بافت فرسوده در راستای رفاه، آسایش، تسهیل در رفت و آمد ایمن و روان شدن ترافیک برای رضایتمندی شهروندان در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به اولویت‌بندی‌های از پیش تعیین شده توسط شهرداری، کوچه‌های بافت فرسوده منطقه ریحان در این طرح خاک‌برداری و آماده آسفالت می‌شود.

شهردار زرند با اشاره به لکه‌گیری نوارهای حفاری شده سطح شهر، گفت: به منظور بهسازی معابر، رفع ناهمواری‌های موجود، پیشگیری از بروز حوادث و سوانح رانندگی و کسب رضایت شهروندان، عملیات لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده سطح شهر آغاز شده است.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه این طرح با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در محل‌هایی که لوله‌گذاری فاضلاب اجرا شده است انجام می‌شود، افزود: کاهش دما طی چند روز گذشته، یکی از دلایل تعطیلی این طرح بوده است.

کد خبر 626579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.