ناکامی سارقان قطعات خودرو حین سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: دو سارق لوازم و قطعات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در شهرستان خمینی‌شهر بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت کلانتری ۱۳ حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از معابر سطح شهر دو نفر را که در حال سرقت قطعات یک دستگاه خودروی پراید بودند، مشاهده و جهت بررسی و دستگیری سارقان وارد عمل شدند، متهمان با مشاهده خودروی پلیس اقدام به فرار از محل کردند که در نهایت مأموران با هوشمندی و اقدام به موقع موفق به دستگیری آن‌ها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به کشف تعدادی آلات و ادوات سرقت از متهمان، تصریح کرد: متهمان که در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات اولیه انجام شده به ۱۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، به شهروندان توصیه کرد: چنانچه شیشه و یا قفل درب خودرو معیوب شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب آن اقدام کنند، هنگام ترک اتومبیل از قفل بودن درب‌ها و بالا بودن شیشه‌ها اطمینان حاصل کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 626472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.