سارق باغ‌های آران و بیدگل دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق باغ‌های شهرستان آران و بیدگل با ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از باغداران شهرستان آران و بیدگل مبنی بر سرقت اموال و تجهیزات از باغ‌های آن‌ها، موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان تحت بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و جمع آثار و ادله لازم رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها پیدا کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر هر جرمی بود وقتی با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس روبه‌رو شد به ناچار لب به اعتراف باز کرده و به ۲۲ فقره سرقت از باغ‌های شهروندان اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی تمام مال باختگان و تشکیل پرونده، متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: به باغداران توصیه می‌کنیم در نگهداری اموال و تجهیزات خود دقت لازم را داشته باشند و برای پیشگیری از سرقت ضمن نصب تجهیزات ایمنی ضدسرقت از جمله قفل، حفاظ مناسب و دزدگیر، فردی مورد اطمینان را به عنوان نگهبان به کارگیری کنند.

کد خبر 626464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.