میزبانی سیستان‌وبلوچستان از ۱۱ شهید گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌وبلوچستان درباره میزبانی این استان از پیکر مطهر ۱۱ شهید گمنام دفاع مقدس هم‌زمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، غلام‌نبی کوهکن در نشست شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: پیکر مطهر شهدای گمنام هم‌زمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در استان‌های کشور تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی با بیان اینکه سیستان‌وبلوچستان میزبان پیکر ۱۱ شهید گمنام است، افزود: پیکر مطهر شهدای گمنام در فرودگاه بین‌المللی زاهدان مورد استقبال قرار می‌گیرد، سپس به شهرستان‌ها انتقال خواهد یافت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌وبلوچستان گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر این شهدا در ششم دی‌ماه همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: یک شهید در استانداری سیستان‌وبلوچستان، یک شهید در دانشگاه فرهنگیان رسالت، یک شهید در هوانیروز زاهدان، یک شهید در شهرستان فنوج، یک شهید شهرستان زابل، یک شهید در شهر رامشار، یک شهید در کوی پلیس زاهدان، یک شهید در شهرستان نیکشهر روستا دسک، یک شهید در تیپ حضرت علی‌اکبر زابل، یک شهید در مسجد بقعه ابوالفضل شهرستان زابل، یک شهید در مرکز فرهنگی دفاع مقدس زاهدان آرام خواهند گرفت.

سردار کوهکن یادآور شد: سیستان‌وبلوچستان هم‌اینک میزبان پیکر ۱۳۳ شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود ۵۷ نقطه از خاک استان آرام گرفته که با خاک‌سپاری پیکر ۱۱ شهید جدید افتخار میزبانی استان به ۱۴۴ شهید افزایش می‌یابد.

کد خبر 626332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.