شناسایی پیکر ۳ شهید اصفهانی تازه‌ تفحص‌شده دفاع مقدس

پیکرهای مطهر شهیدان «محمدرضا محمدشفیع‌جلال‌آبادی»، «سیدعبدالجبار موسوی» و «حیدرعلی فتوحی» تفحص و از طریق آزمایش دی‌ان‌ای شناسایی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سرهنگ پاسدار سیدمهدی طباطبایی اظهار کرد: با تلاش گروه‌های تفحص شهدا، هویت پیکر مطهر سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس متعلق به استان اصفهان، شناسایی شد.

مسئول مرکز ایثارگران سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: هویت پیکر مطهر این شهدا که همگی از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و آزمایش DNA احراز شد و پیکرهای مطهر در روزهای آینده جهت انجام مراسم تشییع و خاکسپاری به خانواده‌های آنها تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شهدا متعلق به شهرستان‌های نجف‌آباد، سمیرم و خمینی‌شهر هستند، گفت: برنامه تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدا متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بسیجی شهید «محمدرضا محمدشفیع‌جلال‌آبادی» فرزند یدالله و بسیجی شهید «حیدرعلی فتوحی» فرزند کرمعلی در فکه به شهادت رسیدند و بسیجی شهید «سید عبدالجبار موسوی» فرزند سیدمحمدیار، در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

کد خبر 592828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.