تداوم برگزاری برنامه‌های آموزش و نشاط شهروندی در سمنان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از تداوم برگزاری برنامه‌های آموزشی و نشاط شهروندی در این شهر خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در راستای استمرار جریان نشاط شهروندی، برنامه «سه‌شنبه‌های بانشاط» را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه سه‌شنبه‌های با نشاط این امکان را به کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها می‌دهد تا بازی‌های خانوادگی و نشاط‌افزا را تجربه کنند، افزود: در قالب این برنامه‌های مهیج، سبد تفریحی شامل بازی، سرگرمی، جوایز، هدایا، مسابقه، خنده و بازی برای شهروندان محله‌ها تدارک دیده شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: ورزش نوعی سرمایه‌گذاری برای سلامت جامعه است و با اهتمام و توجه بیشتر مسئولان می‌توانیم به جامعه‌ای پویا، بانشاط و سلامت دست پیدا کنیم.

نجم تصریح کرد: سه‌شنبه‌های بانشاط به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان، بسیج ورزشکاران شهرستان، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان و واحد تربیت‌بدنی سپاه ناحیه مقاومت بسیج سمنان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کارگاه آموزشی قلم‌زنی به منظور آموزش صنایع‌دستی، آشنایی شهروندان علاقه‌مند با رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و ایجاد بستر مناسب جهت اشتغال و کارآفرینی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان تصریح کرد: شرکت در این کارگاه آموزشی به آموزش مقدماتی به صورت پیش‌نیاز احتیاج ندارد و همه شهروندان علاقه‌مند می‌توانند در آن شرکت کنند.

نجم گفت: کارگاه آموزشی تانه، قالی، گلیم و عروسک‌بافی تمام روزهای هفته با حضور استاد در فرهنگسرای تدین شهر سمنان برگزار می‌شود.

کد خبر 626308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.