LG پیش‌فروش مانیتورهای گیمینگ جدید خود را آغاز کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پیش‌فروش مانیتورهای گیمینگ OLED 240 هرتزی ال‌جی آغاز شده است.

‌به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ال‌جی ماه گذشته از دو نمایشگر گیمینگ جدید UltraGear با پنل‌های OLED با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز رونمایی کرد. این محصولات UltraGear 27GR95QE و UltraGear 45QR95QE هستند که در نمایشگاه CES‌2023 نیز به نمایش گذاشته خواهند شد. شیائومی اخیراً پیش‌فروش این مانیتورها را آغاز کرده است.

قیمت مانیتور OLED گیمینگ ۲۷ اینچی UltraGear به میزان ۹۹۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است، درحالی‌که قیمت مانیتور گیمینگ OLED خمیده ۴۵ اینچی UltraGear به میزان ۱۶۹۹.۹۹ دلار است. پیش‌فروش این مانیتورها درحال‌حاضر فعال است و ال‌جی اعلام کرده است که عرضه مدل ۴۵ اینچی از ۲۸ دسامبر آغاز خواهد شد.

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی ال‌جی UltraGear OLED دارای رزولوشن QHD و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است و ۹۸.۵ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این نمایشگر از فناوری‌های VESA Adaptive Sync، FreeSync Premium و NVIDIA G-SYNC پشتیبانی می‌کند و دارای نرخ نوسازی متغیر (VRR) است.

علاوه بر این مانیتور ۴۵ اینچی جدید ال‌جی دارای رزولوشن WQHD و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است. این مانیتور از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند و تا ۹۸ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. محصول ذکر شده دارای دو پورت HDMI 2.1، یک پورت display 1.4 و دو پورت USB 3.0 است.

کد خبر 626232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.