تایید طرح اشتراک دوچرخه‌های الکتریکی در ولینگتون

تولیدکنندگان دوچرخه‌های الکتریکی ولینگتون، پایتخت نیوزلند هر یک از توزیع ۱۵۰ دوچرخه الکتریکی اشتراکی در سراسر شهر تا اواسط سال ۲۰۲۳ خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، "فلامینگو" و "بیم" تولیدکننده‌های معروف دوچرخه‌های الکتریکی به‌شمار می‌روند که هر یک قرار است تعداد ۱۵۰ دوچرخه الکتریکی (در مجموع ۳۰۰ دستگاه) در اختیار بخش اشتراک دوچرخه در ولینگتون قرار دهند و از این طریق، در تحقق هدف کربن‌صفر شهر سهیم شوند. این کمپانی‌ها در ابتدای سال جدید، هر یک ۵۰ دوچرخه را در ایستگاه‌های سراسر شهر به اشتراک خواهند گذاشت و به تدریج و تا پایان سال تعداد آن‌ها را افزایش خواهند داد. این دوچرخه‌ها از تجهیزات باکیفیتی مانند کلاه ایمنی و نرم‌افزارهای مخصوص قفل و باز کردن دوچرخه برخوردار خواهد بود که در نتیجه آن ایمنی کاربران و دوچرخه‌ها تأمین خواهد شد.

تایید طرح اشتراک دوچرخه‌های الکتریکی در ولینگتون

ترویج تدریجی و هدفمند تردد سبز در ولینگتون

تأمین ایمنی دوچرخه‌ها برای تولیدکنندگان و کاربران به یک میزان حائز اهمیت است که در این راستا، مدیران از توسعه فضاهای پارک مطمئن برای دوچرخه‌های جدید خبر داده‌اند. در واقع، به‌زودی اقدامات گسترده‌ای برای تبدیل فضاهای بدون استفاده یا فضاهای پارک خودروها به پارکینگ‌های باکیفیت دوچرخه‌های الکتریکی اشتراکی اعمال خواهد شد تا کاربران وسایل نقلیه خود را با اشتیاق و امنیت خاطر بیشتر پارک کنند و نکته جالب توجه در مورد پارکینگ‌های دوچرخه این است که کاربران می‌تواند به ازای قرار دادن دوچرخه‌های خود در آن‌ها از تخفیف‌های ویژه پارک بهره‌مند شوند.

نرم‌افزارهایی در اختیار کاربران دوچرخه‌های الکتریکی اشتراکی ولینگتون قرار خواهد گرفت که اطلاعات لازم را در مورد محل‌های مناسب پارک دوچرخه‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، ضمن این‌که کاربران را از لزوم افزایش و کاهش سرعت حرکت در معابر ویژه شهری آگاه خواهد کرد.

مدیران ولینگتون امیدوار هستند که اشتراک دوچرخه‌های الکتریکی از طریق ترویج تردد سبز به کاهش اثرات اقلیمی در شهر اثربخش باشد و در افزایش آگاهی مردم به اهمیت اتخاذ سبک زندگی سالم نقش مهمی ایفا کند. علاوه بر این، تردد از طریق دوچرخه‌های الکتریکی جدید بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود که این امر به سهم خود می‌تواند در کاهش هزینه‌های مردم در بهره‌گیری از سایر روش‌های تردد در داخل شهر اثربخش باشد.

تایید طرح اشتراک دوچرخه‌های الکتریکی در ولینگتون

کد خبر 626117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.