شهرداری در ساماندهی بازیافت زباله جدی‌تر اقدام کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری باید در خصوص ساماندهی بازیافت زباله با توجه به رسالت ذاتی خود در این زمینه جدی‌تر اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذر_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نظارت دقیق‌تر و سختگیرانه مشاوران بر اجرا، سبب نتیجه بخش بودن این پروژه طرح جامع می‌شود.

وی گفت: پیش‌بینی‌های لازم در خصوص عوارض ترافیکی تقاطع غیرهمسطح بوعلی، کمربندی برای تقاطع‌های امیرکبیر و ورودی‌های فن‌آوران و خیابان ملت با خیابان بوعلی سینا انجام شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر الزام جذب مشاور در طرح جامع ترافیک برای حضور در شهر، ارائه مطالعات و برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مشاور گفت: نظارت درست بر مشاوران طرح جامع ترافیک و طرح چشم‌انداز ۲۰ ساله و راهبردی پنج ساله سبب نتیجه بخش بودن این پروژه می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح جامع یک ظرفیت برای شهر و شهرداری است و در جلسات باید اعضای شورای اسلامی شهر به صورت تخصصی موارد را پیگیری و مطرح کنند تا بتوان چشم‌انداز درازمدت شهر در حوزه‌های مختلف را پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرد.

صادقی با بیان اینکه کمبودها، ظرفیت‌ها و پیشنهادهای مدیران اجرایی دستگاه‌های مختلف و صاحب‌نظران این حوزه باید جمع‌آوری، بررسی و جهت اعمال در طرح جامع به مسکن و شهرسازی و مشاور طرح اعلام شود، اضافه کرد: لازم است در یک برنامه‌ریزی فشرده نسبت به هم‌اندیشی با مدیران و صاحب‌نظران، به‌خصوص در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی، گردشگری، اقتصاد شهری و خدمات در شورای ششم شهر اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: شهرداری باید در خصوص ساماندهی بازیافت زباله با توجه به رسالت ذاتی خود در این زمینه جدی‌تر وارد شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: نبود برنامه مشخص در ارتباط با طرح جامع فضای سبز و پسماند، از مهم‌ترین مشکلات در مسیر خدمت‌رسانی مدیریت شهری است که ضمن پیگیری جهت تدوین این طرح‌ها، مهار آب‌های سطحی و استفاده بهینه از آن نیز به طور ویژه در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: تبدیل وضعیت شغلی تعداد قابل توجهی از نیروهای حوزه خدمات شهری در موضوع ایثارگران همزمان با مناقصه برگزار شده است که می‌طلبد حوزه‌های مختلف از جمله معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع، اداری و خدمات شهری جهت جلوگیری از تحمیل هزینه‌های مضاعف به شهرداری و تصمیم‌گیری صحیح در این برهه حساس زمانی، با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

کد خبر 626094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.