سازمان‌های فرهنگی در تعامل با یکدیگر مشکلات‌ را رفع کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم هم‌افزایی و اشتراک‌گذاری فعالیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های استان البرز به منظور رفع مشکلات موجود تاکید کرد و گفت: نشان دادن اثربخشی و کارآمدی فعالیت‌ها راهکاری برای امیدآفرینی در جامعه‌ امروز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذر_ در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز اظهار کرد: از مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتظار داریم در طرح جامع توانمندی‌ها، ظرفیت و امکانات خود را معرفی و نقش و جایگاه خود را در جورچین شهر مشخص کنند و سپس به بیان دغدغه‌ها و خواسته‌ها بپردازند و به اعضای شورای اسلامی شهر اعلام کنند که از اولویت‌های مشخص شده در حوزه مسائل شهری کدام مورد را می‌توانند به خوبی انجام دهند.

وی تصریح کرد: در ابتدا باید دستگاه‌ها کارکرد، اهمیت، ظرفیت و برنامه‌های خود را معرفی کنند و بر اساس آن شورای اسلامی شهر نیز به وظایف خود در حمایت از این سازمان‌ها عمل خواهد کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نقش تعاملی دستگاه‌های فرهنگی، خواستار شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات و معرفی صحیح آن‌ها شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره شورای اسلامی شهر سعی کرده‌ایم تا بودجه‌های فرهنگی بر اساس عدالت و شاخص‌های مناسب و پس از احصای دقیق عملکرد و شاخص‌ها، بر اساس نیاز به سازمان‌های فرهنگی و دیگر افراد واگذار شود و از هیچ کوششی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی مناسب در گستره شهر دریغ نخواهیم کرد.

وی بر لزوم هم‌افزایی و اشتراک‌گذاری فعالیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های استان البرز به منظور رفع مشکلات موجود تاکید کرد و گفت: نشان دادن اثربخشی و کارآمدی فعالیت‌ها، راهکاری برای امیدآفرینی در جامعه امروز است.

کد خبر 626091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.