درخشش قصه‌گویان اصفهانی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

نامزدهای مرحله پایانی قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند که در این رویداد قصه‌گویان اصفهانی خوش درخشیدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، بخش ۹۰ ثانیه‌ای از بخش‌های نوپا و جدید جشنواره قصه‌گویی است که چهار دوره را پشت سر گذاشته است و همه اقشار جامعه می‌توانند در آن شرکت کنند.

در جشنواره بیست‌وچهارم سه هزار اثر قصه‌گویی در بخش ۹۰ ثانیه‌ای در سایت جشنواره ثبت‌نام و قصه‌های خود را بارگذاری کردند. در پایش داوری اولیه ۲۲۲۰ اثر انتخاب و وارد مرحله نیمه‌نهایی شد و از میان این آثار، ۱۲۵ اثر به مرحله پایانی رسید و بعد از برگزاری مرحله منطقه‌ای وارد چرخه ارزیابی نهایی داوری شد.

مریم تهرانی، فاطمه روحی‌رحیم، پاییزه طاهری و فاطمه گلچین، پایش داوری قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره قصه‌گویی را بر عهده داشتند و برگزیدگان نهایی در روز پایانی جشنواره معرفی خواهند شد.

بر این اساس، فائزه رستمی، باران‌سادات امین‌الرعایا و ایمان قاسمی از نامزدهای انتخاب‌شده استان اصفهان هستند.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی در یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 626090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.