گوشی‌های ردمی سری Note 12 چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های ردمی سری Note 12 پنجم ژانویه در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت ردمی قصد دارد به زودی گوشی‌های ردمی سری Note 12 را عرضه کند؛ این مجموعه پیش از این در چین عرضه شده است و شامل سه دستگاه Note 12 Pro، Note 12 و +Note 12 Pro می‎‌شود. شرکت ردمی هنوز تاریخ عرضه این محصولات را تائید نکرده است، اما یک افشاگر باسابقه اعلام کرده است که گوشی‌های سری Note 12 هفته اول ژانویه در هند عرضه خواهد شد.

گوشی‌های ردمی سری Note 12 که در چین عرضه شده است دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. مدل وانیلا این محصولات دارای دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است؛ در حالی که مدل پرو از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. مدل استاندارد Note 12 5G دارای یک دوربین دوگانه در پنل پشتی است که شامل یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی Redmi Note 12 Pro نیز دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فناوری OIS است در حالی که مدل پرو پلاس از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با فناوری OIS بهره می‌برد. هر دو گوشی ذکر شده دارای دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی هستند.

گوشی Redmi Note 12 به تراشه Snapdragon 4 Gen 1 مجهز شده است در حالی که مدل‌های پرو از تراشه جدید Dimensity 1080 SoC بهره می‌برد. این گوشی‌های هوشمند دارای حافظه رم LPDDR4X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستند.

کد خبر 626018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.