انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی  و پژوهشی با بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با هدف بررسی فواید و آثار انس با طبیعت به‌ویژه حیوانات در شهر و خانه، فرهنگ‌سازی جهت ترغیب نگهداری حیوانات خانگی مفید تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان و بنیاد مهدویت و آینده پژوهی منعقد شد.

به گزارش ایمنا، مهدی قائلی اظهار کرد: به‌تازگی تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان و بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان امضا شد.

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه در بخش‌های تولید محتوای علمی و آموزشی و تدوین کتب و محصولات مرتبط با فرهنگ نگهداری از حیوانات خانگی تنظیم و منعقد شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: مجموعه تخصصی بنیاد مهدویت و آینده پژوهی یکی از مراکزی است که می‌تواند در راستای احیا و ترویج فرهنگ مهربانی، نگهداری و ارتباط با پرندگان در قالب حیوانات خانگی و شهری با بهره‌مندی از توانایی‌های علمی و پژوهشی مشترک به تحقق اهداف تعیین شده کمک کند.

وی تصریح کرد: بررسی فواید و آثار انس با طبیعت به ویژه حیوانات در شهر و خانه، فرهنگ‌سازی جهت ترغیب نگهداری حیوانات خانگی مفید، ارائه الگوی توسعه کسب‌وکارهای خرد و خانگی با رویکرد پرورش پرندگان زینتی و خانگی متناسب با الگوهای ایرانی اسلامی و تدوین، ارائه الگو و محتواهای آموزشی اجتماعی متناسب با رده‌های مختلف سنی از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه است.

قائلی گفت: ظرفیت عظیم باغ‌های پرندگان کشور در غنی سازی اوقات فراغت و ارتقای سطح فرهنگ شهروندی، گره‌گشای بسیاری از معضلات اجتماعی و رفتارهای نامناسب فردی است که این مهم چندی پیش در نشست مشترک مدیران باغ‌های پرندگان کشور به خوبی تبیین و تشریح شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به برگزاری رویداد مهم گردهمایی باغ‌های پرندگان کشور گفت: این همایش برای نخستین‌بار به میزبانی باغ پرندگان ناژوان اصفهان با دعوت از مدیران و مسئولان ۱۱ باغ پرنده فعال در سطح کشور در اصفهان برگزار شد.

کد خبر 625958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.