۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
ایربادز pTron Basspods P481 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایربادز pTron Basspods P481 از فناوری حذف نویز محیطی (ENC) پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایربادز pTron Basspods P481 TWS که اخیراً در هند عرضه شده، دارای یک باتری با عمر طولانی است و از فناوری حذف نویز محیطی (ENC) پشتیبانی می‌کند.

این محصول با برچسب قیمت مقرون‌به‌صرفه و طراحی براق عرضه می‌‎شود، دارای بلوتوث ۵.۳ و کنترل‌های حسگر لمسی هوشمند است. هدفون ذکر شده کوچک و سبک وزن است به طوری که وزن آن تقریباً چهار گرم است.

هدفون‌های TWS از درایورهای دینامیک ۱۰ میلی‌متری استفاده می‌کند که ادعا می‎‌شود بیس قدرتمند و صدای بسیار واضحی را ارائه می‌دهد. شرکت سازنده pTron اعلام کرده که ایربادز Basspods P481 به یک پردازنده پیشرفته مجهز شده که حذف نویز را بهبود می‌بخشد و کیفیت صدا را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این محصول ذکر شده دارای کنترل‌های حساس است که به کاربر اجازه می‌دهد موسیقی پخش کند، تماس‌ها را پاسخ دهد یا آن‌ها را رد کند، صدا را تنظیم کند و دستیار صوتی را فعال کند.

ایربادز pTron Basspods P481 دارای استاندارد IPX4 است، بنابراین در برابر تعریق و آب مقاوم است. این محصول زمان پخش ۶۰ ساعت را همراه با جعبه شارژ ارائه می‌دهد.

شرکت سازنده اعلام کرده است که شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای این محصول می‌تواند تا ۲۴۰ دقیقه زمان پخش را ارائه دهد. هدفون‌های جدید در رنگ‌های سیاه و سفید با قیمت ۱۱ دلار عرضه می‎‌شود.

کد خبر 625828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.