حفر استخر جدید شیرابه/اجرای طرح ضربتی پاکسازی ناحیه ناصرآباد

شهردار قزوین گفت: استخر جدید شیرابه به مساحت ۶٨٩٠ مترمربع و گنجایش ٢١ هزار مترمکعب توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری حفر شده است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی گزارش شهروندان منطقه چهار به سامانه ۱۳۷، عملیات جمع‌آوری نخاله‌های مازاد در سطح ناحیه دانش و محله ناصرآباد با همکاری معاونت خدمات شهری منطقه چهار و سازمان مدیریت پسماند شهرداری انجام شد.

وی با بیان اینکه حفظ پاکیزگی و تنظیف نواحی منفصل شهری از اولویت‌های اساسی سازمان مدیریت پسماند شهرداری است، افزود: در همین راستا عوامل اجرایی ایستگاه شماره دو خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین در طرحی ضربتی ناحیه شهری ناصرآباد را پاکسازی کردند.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: پاکسازی گروهی و جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی رها شده در این مناطق توسط ماشین‌آلات سازمان پسماند از اقدامات انجام شده در ناحیه شهری ناصرآباد است.

صباغی از آغاز نصب لایه‌های عایق ژوممبران و ژئو تکستایل در سایت پاکسار خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی نصب لایه‌های عایق ژوممبران و ژئو تکستایل در استخر تبخیری جدید مجتمع دفع و پردازش پسماند پاکسار آغاز شده است.

وی گفت: استخر جدید شیرابه به مساحت ۶٨٩٠ مترمربع و گنجایش ٢١ هزار مترمکعب، توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین حفر شده است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار قزوین با اشاره به تسطیح خاک مازاد در حاشیه خیابان شلمچه واقع در ناحیه عظیمیه، افزود: هدف از این اقدام سهولت در تردد شهروندان و آماده‌سازی خیابان برای روکش آسفالت است.

کد خبر 625814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.