آگاهی زنان، هجمه رسانه‌ای دشمن را نقش برآب می‌کند

​​​​​​​معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تاثیر رسانه‌ها در وقایع اخیر گفت: حساسیت و آگاه‌بودن زنان در فضای مجازی و شناخت نسبت به وقایع منطقه و جهان امری، ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت زنان و امور خانواده ریاست‌جمهوری، انسیه خزعلی در نشست روز دانشجو با حضور در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، با بیان اینکه در شرایط امروز جامعه بحث جنگ شناختی مشهود است، اظهار کرد: در اتفاقات اخیر حرکتی را به نام زن، زندگی و آزادی شروع کردند اما در باطن علیه زنان و مخالف مشی صحیح آزادی‌طلبی واقعی و رسیدن به ارتقا و کمال است.

وی ادامه داد: دولت قصد دارد برای توازن جامعه، نقش‌های مختلف و جنبه‌های گوناگون حضور زنان را محقق کند تا بتواند از تمام ظرفیت‌های زنان برای ایفای نقش‌های خانوادگی و اجتماعی کمک بگیرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه توجه به حوزه زنان از ابتدای دولت سیزدهم با جدیت در دستور کار است، تصریح کرد: در سفرهای استانی تلاش کردیم اعتبارات ویژه بانوان در استان‌ها اختصاص یابد، اختصاص اعتبارات خاص در زمینه اشتغال، ورزش، بازپروری و سوادآموزی بانوان از اولویت‌های سفرهای استانی بود و در جلسات هفتگی مجازی با مدیران استان پیشرفت مصوبات سفرها پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مسائل دختران مجرد از موضوعات مهم موردنظر معاونت است، خاطرنشان کرد: کارگروه هویت دختران از کارگروه‌های فعال معاونت است که در آن مسائل و مشکلات دختران را می‌شنویم، تاکنون نیازهای دختران را احصا کرده‌ایم و نرم‌افزار ویژه دختران در دست تهیه است.

خزعلی با اشاره به تأثیر رسانه‌ها در وقایع اخیر گفت: حساسیت و آگاه‌بودن زنان در فضای مجازی و شناخت نسبت به وقایع منطقه و جهان امری ضروری است، با توجه به فریب‌های رسانه‌ای معاندان نظام، فشار دشمنان و بازی‌های بین‌المللی که علیه دختران و زنان ایرانی اجرا می‌شود، بهترین راه مقابله، هوشیاری و حضور مؤثر دختران در این عرصه است.

وی با تاکید بر ضرورت پیش‌قدم‌شدن دانشجویان در شکل‌گیری و فعالیت تشکل‌های مردمی، اضافه کرد: در بسیاری از فشارهای بین‌المللی حضور پررنگ تشکل‌های مردمی مانند تشکل‌های دانشجویی می‌تواند مثمرثمر باشد.

کد خبر 625630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.