ساعت هوشمند Pebble Frost چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Pebble Frost دارای صفحه‌نمایش ۱.۸۷ اینچی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Pebble طیف ساعت‌های هوشمند خود را گسترش داده است؛ این برند ساعت هوشمند Pebble Frost را در هند عرضه کرده است. محصول ذکر شده یک پیشنهاد مقرون‌به‌صرفه است و قیمت آن کمتر از ۲۵ دلار است. ظاهر این ساعت دقیقاً شبیه به اپل واچ است به طوری که دارای یک بدنه فلزی و یک دکمه لمسی چند چرخشی در سمت راست است.

ساعت هوشمند Pebble Frost دارای گواهی IP67 مقاوم در برابر گردوغبار و آب است و به یک صفحه‌نمایش مربعی ۱.۸۷ اینچی با وضوح HD مجهز شده است. این محصول دارای حسگر ضربان قلب، حسگر SpO2 و ردیاب خواب است. همچنین دارای یادآور کم‌تحرکی است که اگر کاربر برای مدت طولانی بی‌تحرک باقی مانده باشد به او هشدار می‎‌دهد. این گجت پوشیدنی دارای چندین حالت ورزشی است و می‌تواند کالری، مسافت طی شده و مراحل انجام شده را ردیابی کند.

ساعت هوشمند Pebble Frost دارای یک میکروفون و بلندگوی داخلی برای برقراری تماس از طریق بلوتوث است. همچنین صفحه شماره‌گیری و گزارش‌های اخیر را نمایش می‌دهد. این دستگاه دارای دستیار صوتی هوش مصنوعی است و به قابلیت‌هایی مانند به‌روزرسانی آب و هوا، اعلان‌ها، کنترل پخش موسیقی، ماشین حساب و غیره مجهز شده است. این محصول در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و نارنجی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 625621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.