گوشی ZTE Blade V41 Vita 5G با تراشه Dimensity810 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ZTE Blade V41 Vita 5G با تراشه Dimensity810 و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت چینی ZTE به‌تازگی چندین محصول مانند تبلت ZTE K98 و گوشی‌های Axon 40 Ultra Aerospace Edition، ZTE Yuanhang 40 Pro Plus Starry Sky Edition و Libero 5G III را عرضه کرده است. هم‌اکنون نیز گوشی ZTE Blade V41 Vita 5G را بی‌سروصدا برای بازار جهانی عرضه کرده است.

به نظر می‌رسد که این محصول جایگزین گوشی Blade V40 Vita است که سال گذشته رونمایی شد و دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه Unisoc بود. گوشی Blade V41 Vita دارای صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار گرفته است.

محصول ذکر شده دارای یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی ZTE Blade V41 Vita 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی در یک ماژول سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته است؛ در حالی که ماژول دوم با دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق زیر آن قرار دارد.

گوشی ZTE Blade V41 Vita 5G به تراشه مدیاتک Dimensity810 مجهز شده و با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد. این محصول با استفاده از رابط کاربری MyOS12 مبتنی بر سیستم‌عامل Android12 اجرا می‌شود.

گوشی ZTE Blade V41 Vita 5G با قیمت ۳۴۰ دلار و در رنگ آبی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 625618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.