بیشترین مطالبه شهروندان منطقه ۲ در حوزه عمران و تعمیرات است

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: بیشتر مواردی که از سوی شهروندان مطرح می‌شود، در حوزه مباحث عمرانی، تعمیراتی است که مربوط به لکه‌گیری آسفالت، اصلاح جداول و نرده‌گذاری است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیشتر پروژه‌هایی که در سال ۱۴۰۱ در منطقه دو شهرداری اصفهان در دستور کار بوده است، به نتیجه رسیده است.

وی اضافه کرد: از جمله پروژه‌های فعال مهم منطقه‌ای در منطقه دو می‌توان به فرهنگسرای رسالت، منبع آب بتنی حکیم فرزانه، پیاده‌روسازی خیابان‌های شهیدان، ولی‌عصر (عج) دهنو و امام خمینی (ره) و ساماندهی مرکز محله دهنو اشاره کرد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه‌های شاخص این منطقه افزود: خانه کودک و نوجوان در پارک قلمستان از دیگر پروژه‌ها است.

وی در خصوص پروژه‌های مستمر منطقه دو شهرداری اصفهان، تصریح کرد: پروژه‌های تعمیر و نگهداری آسفالت معابر که به زیرسازی آسفالت، روکش آسفالت، تراش آسفالت و اجرای آسفالت جایگزین تقسیم می‌شود، در حال انجام است.

صیرفی‌نژاد اظهار کرد: برای انعکاس خواسته‌ها و نظرات شهروندان این منطقه میز خدمت در شهرداری استقرار یافته است و سامانه ۱۳۷ (مرکز ارتباطات مردمی) و امکان مراجعه حضوری برای این موضوع فراهم شده است.

وی افزود: از مشکلاتی که شهروندان اعلام می‌کنند در اولین فرصت بازدید می‌شود و بر اساس اولویت، نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بیشتر مواردی که از سوی شهروندان مطرح می‌شود، در حوزه مباحث عمرانی، تعمیراتی است که مربوط به لکه‌گیری آسفالت یا اصلاح جداول و نرده‌گذاری است.

کد خبر 625502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.