هیچ یک از پروژه‌های آموزشی در کشور تعطیل نشده‌اند

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: با تزریق اعتبار مناسب هیچ یک از پروژه‌های آموزشی در کشور تعطیل نشده است.

به گزارش ایمنا، یوسف نوری عصر امروز_ جمعه هجدهم آذرماه_ در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: عزم و همت دولت برای ایجاد مدارس جدید در تراز آموزه‌های انقلاب اسلامی راسخ است و ما در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت‌وساز یک بخش از آموزش‌وپرورش است، خاطرنشان کرد: بعد اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان با زیست بوم اسلامی و ایرانی مدنظر مقام معظم رهبری است که با ورود جدی وزارت آموزش‌وپرورش به این مساله مهم جریان‌سازی نظام آموزشی در این قالب انجام خواهد شد.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه ساخت تمام پروژه‌های آموزشی در کشور با قوت ادامه دارد، تصریح کرد: به رغم تحریم‌های دشمنان علیه نظام اسلامی با تزریق اعتبار مناسب هیچ پروژه آموزشی در کشور تعطیل نشده و معاونت توسعه و تجهیز مدارس کشور از پرکارترین معاونت‌ها در بدنه آموزش و پرورش است.

نوری، استان اردبیل را استانی جوان با ظرفیت‌های فوق‌العاده اعلام کرد و گفت: از نظر نیروی انسانی مشکلی در اردبیل وجود ندارد و با اتحاد و همدلی مسئولان برنامه‌های وزرات آموزش و پرورش با قوت در اردبیل اجرایی می‌شود.

ترسیم آینده کشور جز با توانمندی وزارت آموزش‌وپرورش میسر نیست

آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل در این دیدار نیز نقش آموزش‌وپرورش را در شخصیت‌پردازی و اصلاح جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: ترسیم آینده کشور جز با توانمندی وزارت آموزش‌وپرورش میسر نیست.

وی خواستار راه اندازی مجدد واحد تولیدی آب در شهرستان نیز شد و اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان متولی اصلی این کارخانه بزرگ تولیدی در اردبیل است که امیدواریم با دستور مجدد وزیر آموزش و پرورش شاهد بازگشت آن به چرخه تولید باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز در این دیدار با تاکید بر ایجاد مدارس حیات طیبه در محلات سیزده‌گانه اردبیل خواستار توجه جدی وزارت آموزش و پرورش به محلات حاشیه شهر اردبیل شد.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی تصریح کرد: پروژه حیات طیبه به عنوان یک مجتمع کامل برای تحصیل دانش‌آموزان از مقطع ابتدایی تا دریافت دیپلم ایجاد شده و در اردبیل نیز شاهد راه‌اندازی یک واحد از این مدارس بودیم.

وی گفت: ایجاد چنین مجتمع‌های آموزشی در محلات سیزده‌گانه که از محرومیت مزمن رنج می‌برند، زمینه تربیت دانش آموزان و نیروی انسانی مخلص در تراز انقلاب اسلامی را در اردبیل فراهم می‌کند.

منبع: مهر

کد خبر 625501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.