نشست «نقد و نظر» با موضوع نوجوان، سواد رسانه‌ای و هیجانات اجتماعی

پنجمین نشست تخصصی «نقد و نظر» با موضوع نوجوان، سواد رسانه‌ای و هیجانات اجتماعی امروز _پنجشنبه هفدهم آذرماه_ در خبرگزاری ایمنا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در راستای انجام رسالت فرهنگی، اجتماعی و پرداختن به پیوست رسانه‌ای در حوزه پیشگیری و کاهش معضلات فرهنگی جامعه، خبرگزاری ایمنا قرار است نشستی تخصصی «نقد و نظر» با موضوع نوجوان، سواد رسانه‌ای و هیجانات اجتماعی برگزار کند.

نشست «نقد و نظر» با موضوع نوجوان، سواد رسانه‌ای و هیجانات اجتماعی

در این نشست که با حضور حسین حق پناه، صاحب‌نظر و مدرس حوزه سواد رسانه‌ای، سیدمحمد سجادزاده، جامعه‌شناس و کارشناس حوزه نوجوان، احمد فروزبخش، مدرس سواد رسانه‌ای، بهناز عابدی، مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان و مجید شریفی‌فر، جامعه‌شناس و کارشناس حوزه سواد رسانه برگزار می‌شود، به واکاوی سطح سواد رسانه‌ای در کشور به ویژه نوجوانان و تأثیر این مهارت در کنترل هیجانات منفی اجتماعی در این گروه سنی پرداخته خواهد شد.

نشست «نقد و نظر» پنجمین برنامه از سری برنامه‌های تخصصی خبرگزاری ایمنا است که به مجری‌گری و کارشناسی کورش دیباج، دبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری ایمنا روز پنجشنبه_هفدهم آذرماه_ ساعت ۱۴:۱۵ در خبرگزاری ایمنا برگزار و مشروح این نشست به‌زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 625306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.