رم میزبان کارخانه نوآور تبدیل زباله به انرژی

منطقه صنعتی سانتا پالومبا در جنوب رم میزبان کارخانه تبدیل زباله به انرژی خواهد بود که ۶۰۰ هزار تن زباله طبقه‌بندی نشده را مدیریت می‌کند. بیش از ۹۰ درصد خاکستر ته‌نشین و معلق تولید شده توسط این کارخانه بازیافت می‌شود و به عنوان یک ماده بی‌اثر، برای استفاده در بستر جاده‌ها و ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، روبرتو گوالتیری، شهردار رم، حکمی را امضا کرد که بر اساس آن یک ابراز علاقه رسمی به بخش خصوصی برای ساخت کارخانه تبدیل زباله به انرژی اعلام شد. این اقدام نشان‌دهنده یک نقشه راه برای پایتخت ایتالیا در تلاش برای یافتن راهی ارزشمند و مستقل برای تصفیه زباله‌ها بدون اتکا به مناطق دیگر است.

شهردار رم در این رابطه گفت: "این کارخانه بر اساس آخرین نسل فناوری برای حفاظت از محیط زیست ساخته خواهد شد و هزینه آن به طور کامل توسط برنده مناقصه تأمین می‌شود. "

رم میزبان کارخانه نوآور تبدیل زباله به انرژی

این حکم رسمی ابراز علاقه رسمی شهردار مربوط به طراحی، مجوز بهره برداری، ساخت و مدیریت یک نیروگاه تبدیل زباله به انرژی و نیروگاه‌های "فرعی" مرتبط است که مسئول مدیریت خاکستر باقی مانده از عملیات حرارتی هستند. از نظر ظرفیت، این کارخانه ۶۰۰ هزار تن زباله طبقه بندی نشده را مدیریت خواهد کرد.

برنده مناقصه وظایف دیگری نیز خواهد داشت که شامل کاهش انتشار دی‌اکسیدکربن و بهینه‌سازی توزیع انرژی بازیافت شده است. پیشنهادات دریافتی برای شرکت در مناقصه باید شامل یک پروژه امکان‌سنجی، پیش‌نویس توافقنامه، برنامه اقتصادی-مالی و ویژگی‌های خدمات و روش‌های مدیریت باشد. بهترین پیشنهادات بر اساس معیارهایی انتخاب خواهد شد که ۸۰ درصد جنبه فنی و ۲۰ درصد جنبه اقتصادی را در نظر می‌گیرد.

رم میزبان کارخانه نوآور تبدیل زباله به انرژی

منطقه صنعتی سانتا پالومبا در جنوب رم میزبان کارخانه تبدیل زباله به انرژی خواهد بود که ۶۰۰ هزار تن زباله طبقه بندی نشده را مدیریت می‌کند. بیش از ۹۰ درصد خاکستر ته‌نشین و معلق تولید شده توسط این کارخانه بازیافت می‌شود و به عنوان یک ماده بی‌اثر، برای استفاده در بستر جاده‌ها و ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

کد خبر 625287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.