عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ آذرماه

در این بسته خبری از تجهیز کارگران شب شهرداری اسلامشهر به لباس چشمک زن تا لزوم بهسازی ۹۰ درصد معابر شهر آبادان و آغاز مرمت یک بنای تاریخی در دزفول را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تجهیز کارگران شب شهرداری اسلامشهر به لباس چشمک زن

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر گفت: با هزینه ۶۰۰ میلیون ریالی، تمام ۸۰ کارگر مشغول در شیفت شب که در محورهای اصلی به مردم خدمت می‌کنند مجهز به لباس چشمک زن کرده تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری شود.

۹۰ درصد معابر شهر آبادان نیاز به اصلاح و بهسازی دارد

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان نیاز جدی امروز آبادان را ساماندهی و بهسازی معابر و مناطق مختلف این شهر عنوان کرد و گفت: آبادان با داشتن حداقل ۹۰۰ کیلومتر شبکه معابر شهری با درجه اهمیت مختلف تنها ۱۰ درصد از معابرش استاندارد است و ۹۰ درصد دیگر معابر این شهر باید اصلاح و بهسازی شود.

آغاز مرمت یک بنای تاریخی در دزفول

علی قربانی، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری دزفول گفت: عملیات مرمت و بازسازی "سربطاق ابولعلا" از بناهای تاریخی در معرض تخریب در دزفول آغاز شد.

شهر قنوات برای پذیرش جمعیت سرریز قم نیازمند بودجه است

محمد ابراهیم، شهردار قنوات گفت: این شهر برای پذیرش بیشتر جمعیت سرریز شهر قم، نیازمند ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های مدیریت شهری است که این امر به تخصیص بودجه‌های مورد نیاز در سطح استانی و ملی نیاز دارد.

آغاز عملیات هرس درختان در سنندج

علی اصغری، رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری سنندج گفت: عملیات هرس درختان در سطح شهر سنندج آغاز شد.

کارگاه شن و ماسه تجهیز شده، اما مواد اولیه ندارد!

حسین نفیس‌قدیرلی، شهردار شهر غرق آباد به راه‌اندازی کارگاه تولید شن و ماسه برای ایجاد اشتغال در این شهر اشاره کرد و گفت: واگذاری معدن کوهی و یا مخلوط رودخانه‌ای به منظور تأمین مواد اولیه کارگاه تولید شن و ماسه ضرروت دارد چرا که با وجود تجهیز این کارگاه از دو ماه گذشته تاکنون مجوز برداشت مواد اولیه صادر نشده است.


کد خبر 625182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.