پیشرفت در زیرساخت‌های پژوهشی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌و پرورش استان چهارمحال‌ و بختیاری گفت: زیرساخت‌های پژوهشی در آموزش‌ و پرورش در سال‌های اخیر آماده و روبه پیشرفت بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین سلیمانی امروز _چهارشنبه شانزدهم آذرماه_ در آئین "پژوهش‌سراها مهد تفکر و نوآوری آموزش‌وپرورش" در دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرکرد، اظهار کرد: برنامه‌های هفته پژوهش در آموزش‌وپرورش با محوریت دانش‌آموز و مهارت، دانش‌آموز و پژوهش، پژوهش‌سراها مهد نوآوری و ارتباط مدرسه و دانشگاه در بیش از دو هزار مدرسه در چهارمحال‌وبختیاری در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر زیرساخت‌های پژوهش در آموزش‌وپرورش رو به پیشرفت بوده است، ادامه داد: در دولت سیزدهم مسئله پژوهش در وزارت آموزش‌وپرورش با جدیت دنبال می‌شود و پژوهش محوری و فناورمحوری رویکردهای جدید این وزارتخانه در اجرای تمام برنامه‌ها است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تعمیرات اساسی ساختمان مدارس استان شامل تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی، تعمیرات ساختمان، رنگ‌آمیزی کلاس‌های درس و آسفالت محوطه مدارس، تصریح کرد: در سال جاری برای استانداردسازی سیستم گرمایشی ۵۰۰ کلاس درس جدید ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی از اجرای طرح کشوری سلامت دهان و دندان و آموزش بهداشت دهان و دندان در مدارس ابتدایی و اجرای طرح مکمل یاری با قرص آهن و ویتامین "دی" در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح مکمل یاری برای ۴۵ هزار دانش‌آموز دختر استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این آئین نمایشگاهی از پژوهش‌ها و دست ساخته‌های دانش‌آموزان و تجلیل از پژوهش‌های برتر دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرکرد برپا شد.

کد خبر 625170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.