مرمت دیوارهای خطرآفرین قزوین

شهردار قزوین گفت: بر اساس درخواست‌های شهروندان، به منظور جلوگیری از ریزش دیوارهای ترک خورده و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی برای عابران پیاده، عملیات ترمیم و مرمت دیوارهای املاک رها شده در سطح شهر انجام می‌شود.

مهدی صباغی در گفت‌وگو خبرنگار ایمنا با اشاره به لکه‌گیری آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی ناحیه عظیمیه، اظهار کرد: شهرداری معابر فرعی در خیابان سهند را با هدف تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان مرمت کرده است.

وی با بیان اینکه عملیات لکه‌گیری و ترمیم ترانشه در ناحیه مهدیه منطقه سه شهرداری ادامه دارد، افزود: آبان‌ماه امسال در ۷۰۰ مترمربع از معابر این ناحیه، لکه‌گیری آسفالت و ترمیم ترانشه انجام شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: عملیات بیس‌ریزی، همسطح‌سازی و زیرسازی معابر فرعی ناحیه مهدیه به منظور آماده‌سازی برای اجرای روکش آسفالت در دستور کار است و بر اساس آمارهای ارائه شده، ۱۵۰ مترمکعب بیس‌ریزی در معابر ناحیه مهدیه انجام شده است.

صباغی از آغاز عملیات بیس‌ریزی و زیرسازی چهار معبر فرعی صدیق پنجم، نهم، یازدهم و نیکویه در شهرک عارف جنب سارا موتور منطقه چهار شهرداری قزوین خبر داد و تاکید کرد: این عملیات به منظور آماده‌سازی روکش آسفالت در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به عملیات ترمیم و مرمت دیوار رها شده در سطح ناحیه آزادگان، گفت: بر اساس درخواست‌های شهروندان، به منظور جلوگیری از ریزش دیوارهای ترک خورده و پیشگیری از بروز خطرات احتمالی برای عابران پیاده، عملیات ترمیم و مرمت دیوارهای املاک رها شده در سطح شهر انجام می‌شود و در آخرین اقدام عملیات ترمیم برای دیوار ملک رها شده در خیابان سعدی کوچه صفا انجام شده است.

شهردار قزوین از رفع مشکل سرویس بهداشتی نمازخانه نیایش خبر داد و افزود: مشکل دفع فاضلاب سرویس بهداشتی نمازخانه نیایش برطرف و نسبت به ایمن‌سازی دریچه فاضلاب اقدام شده است.

کد خبر 624992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.