چالش بازی‌های ویدئویی برای کودکان/ توضیحات آموزش و پرورش درباره تنبیه بدنی یک دانش‌آموز

بستر حیات، جزئیات معامله فیش حج و عمره ۱۴۰۲، اجرای طرح سنجش پیش‌دبستانی در ۱۳ پایگاه، زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور و مه‌آلودگی و کاهش دما در بعضی مناطق اصفهان را در این بسته خبری مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار امروز دوشنبه چهاردهم آذر سرویس جامعه به شرح زیر است:

خاک به‌عنوان منبع طبیعی، سرمایه ملی و بستر حیات، نقشی اساسی در استقرار و رشد جوامع بشری و نیز دیگر مخلوقات دارد. درواقع بخشی از زنجیره غذایی انسان و حیوانات از خاک است، اما بهره‌برداری بی‌رویه از منابع خاک و توسعه اراضی، زنگ خطر جدی آلودگی و نابودی این مؤلفه زیستی را به‌صدا درآورده است.

بیشتر بخوانید

بازی‌های ویدئویی ازجمله رایج‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های عصر حاضر به‌شمار می‌رود که برای کودکان دربردارنده مزایا و معایب بسیاری است.

بیشتر بخوانید

معاون سازمان حج و زیارت جزئیات سهمیه و هزینه حج تمتع آینده، خرید و فروش فیش حج تمتع و آخرین وضعیت عمره را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید

در پی انتشار فیلم تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در فضای مجازی با بررسی انجام‌شده، مشخص شد این فیلم مربوط به یکی از مدارس شهرستان مرودشت است.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره آموزش و پرورش دانش‌آموزان استثنایی استان اصفهان گفت: برای شناسایی و مداخله بهنگام طرح سنجش پیش‌دبستانی، حدود ۱۳ پایگاه در سطح شهر اصفهان، شاهین‌شهر، برخوار، کاشان، نجف‌آباد، خمینی‌شهر و فلاورجان برقرار شده است.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان از فعالیت ۱۳ مرکز روزانه و دو مرکز شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به توان‌جویان تحت پوشش بهزیستی در این شهر خبر داد.

بیشتر بخوانید

در ۱۲ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف، فریدون‌شهر استان اصفهان، حسینیه استان خوزستان و بابامنیر استان فارس را لرزاند.

بیشتر بخوانید

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان گفت: به دلیل ریزش هوای سرد ناشی از حاکمیت و نفوذ سامانه پرفشار سطح زمین و تزریق رطوبت در مناطقی از شمال، غرب و جنوب استان شاهد مه‌آلودگی و کاهش محسوس دما در طول روز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شرایطی که در دوران شیوع کرونا با آن درگیر بودیم، ورزش و سلامت دانش‌آموزان در اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت. از این رو زیرساخت‌های لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات دانش‌آموزان ورزشکار فراهم شده است.

بیشتر بخوانید

کد خبر 624781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.