کشف ۱۰۰ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان منازل

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری شش سارق سابقه‌دار که از منازل مردم در استان‌های اصفهان، گلستان و قزوین سرقت کرده بودند و همچنین کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه این متهمان خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مردم در شهر اصفهان و شکایت شهروندان به پلیس، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌هایی که مورد دستبرد قرار گرفته بود و جمع‌آوری آثار و ادله‌های مربوط به سارقان در نهایت رد پای شش سارق سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آوردند که به صورت دو نفره از منازل سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان جزو سارقان در حرکت و از مرتکبان تکرار جرم هستند، تصریح کرد: با رصد هوشمندانه کارآگاهان سرانجام مخفیگاه آن‌ها شناسایی و در یک عملیات ضربتی ظرف ۴۸ ساعت تمامی آن‌ها دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل طلاجات، سکه، وجوه نقد، نقره‌جات و گوشی تلفن همراه کشف شده که ارزش این اموال توسط کارشناسان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ ترکیان از کشف دو قبضه اسلحه جنگی به همراه فشنگ‌های مربوطه و آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت‌ها طی بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد در تحقیقات صورت گرفته به ده‌ها فقره سرقت منزل در شهرستان‌های اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و همچنین استان‌های قزوین و گلستان اعتراف کردند که به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی اضافه کرد: تحقیقات بر روی پرونده این سارقان کماکان ادامه دارد و شهروندانی که در سه ماه گذشته منازل آن‌ها مورد سرقت قرار گرفته می‌توانند برای پیگیری پرونده خود به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 624682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.