اهتمام مجلس یازدهم به رسیدگی به امور ایثارگران

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی بر اهتمام مجلس شورای اسلامی بر رسیدگی و خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عفت شریعتی با اشاره به جایگاه خانواده‌های معظم شهدا در جامعه اسلامی، اظهار کرد: عظمت شهیدان و خانواده گرامی آن‌ها در جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و باید قدردان فداکاری و ایثارگری این عزیزان باشیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود به بازخوانی بیتی از اشعار سروده شده توسط خود پرداخت و ادامه داد: اوایل انقلاب قصیده‌ای در وصف ایران سروده بودم که یک بیت آن به ترتیب است: این سرزمین در تن خود صد چاک دارد، آهسته پا بگذار دل در خاک دارد. امروز هم شهیدان ما سرمایه‌داران باعظمت این نظام ولایی هستند، ۴۳ سال از انقلاب اسلامی سپری شده و این انقلاب زمینه تحقق تمدن نوین جهان اسلام را فراهم می‌کند. تمدن نوینی که به فرج حضرت امام زمان (عج) خواهد انجامید و در این مسیر شهیدان نقشی تعیین‌کننده دارند.

عفت شریعتی ادامه داد: پس از شهدا، خانواده‌های معظم شهیدان هستند که با تحمل، صبر و بردباری در واقع آیینه‌دار عظمت شهدای خودشان هستند و دشمنان بشریت، آمریکای ملعون، اسرائیل غاصب و کشورهای اروپایی که قصد دارند دین و دنیای مردم را به نابودی بکشانند راه به جایی نخواهند برد بلکه عظمت ایران اسلامی نیز روزافزون خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اقدامات مجلس برای رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا، افزود: مجلس یازدهم در تصویب قوانین برای خدمات‌رسانی به ایثارگران اهتمام خاصی دارد و یکی از مسائل مهم امروز این است که ایثارگران بتوانند حق مطلب را در مسیر ولایت ادا کنند و در این مسیر مجلس نیز تلاش خود را خواهد داشت و در آینده مصوبات قابل توجهی در ترویج فرهنگ ایثار و رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به تصویب خواهد رسید.

کد خبر 624642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.