یاد و نام شهدا در جامعه تداوم دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: شهدا برای آرمان‌های معنوی و اهداف الهی، ایثار کردند و خداوند مزدشان را شهادت قرار داد و نام و یاد آنان را در جامعه تداوم بخشید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام حسن هنرمند اظهار کرد: شهدا و جانبازان در راه آرمان‌های الهی جانبازی کرده و برخی جان فدا کردند، بخشی دیگر نیز اعضا و جوارح خویش را در راه آرمان‌های معنوی هدیه کردند.

وی تأکید کرد: آنان که برای خدا خالصانه و مجاهدانه کار می‌کنند، خداوند نام و یادشان را در جامعه زنده نگه می‌دارد، مقام شهدا آن‌قدر رفیع است که در قرآن از آنان «بل احیا و عند ربهم یرزقون» یاد می‌کند.

وی ادامه داد: باید همانند شهدا و ایثارگران زندگی ما رنگ خدایی داشته باشد، باید برای خدا کار کنیم، خدا محور زندگی ما باشد و در راه رضای او خدمت کنیم، چنین خدمتی از سر اخلاص است و جاودان می‌ماند، این خدمت رضایت خدا و شهدا را به دنبال دارد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس منطقه یک بنیاد برگزار شد، از صبر و استقامت همسر شهید سیدمحمد موسوی و جانباز ۷۰ درصد سیدکریم موسوی‌مجد تجلیل شد.

کد خبر 624076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.