گیتی‌پسند ۳۵ ــ نفت و گاز گچساران ۲۷/ شروع قدرتمند قرمزپوشان اصفهان

تیم هندبال گیتی‌پسند هفته هشتم لیگ برتر هندبال را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال گیتی‌پسند در هفته هشتم لیگ برتر هندبال، امروز یکشنبه سیزدهم آذر از ساعت ۱۶، در ورزشگاه سجادی مقابل نفت و گاز گچساران قرار گرفت و با نتیجه ۳۵ بر ۲۷ به پیروزی رسید.

اسامی بازیکنان گیتی‌پسند: سروش قاسمی، حمیدرضا تاجیک، محمد پیمان‌فر، مبین آبیار، حسین حیدریان، علی حیدریان، ساسان صادقی، سجاد شیرازی، علی صادقانی، عارف رافت‌نیا، مسلم علی‌زلفی، علی شیرانی، جواد صادقی، مهدی شریفی‌نژادیان، امین‌حسین مظفر، احمد حاجی‌مرادی و علیرضا دادوند.

سرمربی: کیوان صادقی

نیمه اول: صادقی حملات اولیه بازیکنان نفت و گاز گچساران را خنثی کرد و گیتی‌پسند بازی را به تساوی کشاند. بازی تا دقیقه ۱۰ پایاپای پیش رفت. با توجه به اینکه گیتی‌پسند در جدول، جایگاه بالاتری نسبت‌به نفت و گاز گچساران دارد، اما نفتی‌ها عملکرد خوبی به‌نمایش گذاشتند. اختلاف گل که در بازی ایجاد شده تا اینجای کار بیشتر از دو گل نبوده است. در دقیقه ۲۸ بازی، گیتی‌پسند یک گل عقب افتاد و کیوان صادقی درخواست وقت استراحت کرد. در دقایق پایانی نیمه اول، گیتی‌پسند با یک یار بیشتر حمله می‌کرد تا بتواند تعداد گل‌های خود را بیشتر کند، اما نقشه آن‌ها عملی نشد و بازیکنان نفت و گاز گچساران با توپ‌گیری، دروازه خالی قرمزپوشان اصفهان را هدف قرار دادند تا در نهایت این نیمه با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به نفع نفت و گاز گچساران شروع شود.

نیمه دوم: نیمه دوم بازی را دو تیم با انرژی بسیار زیاد شروع کردند. گیتی‌پسند موفق شد اختلاف گل را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند. صادقی با تعویض‌های پیاپی اجازه نداد خستگی در بازیکنان تیمش نمایان شود. نفت و گاز گچساران تا دقیقه ۱۹ بازی خوب جلو آمد، اما در ادامه، این گیتی‌پسند بود که پنج گل پیش افتاد. شاگردان صادقی در توپ‌گیری موفق عمل کردند و در موقعیت‌های تک‌به‌تک با دروازه‌بان نفت و گاز گچساران تعداد گل‌های خود را بیشتر کردند تا در نهایت بازی با نتیجه ۳۵ بر ۲۷ به سود گیتی‌پسند تمام شود.

کد خبر 624460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.