آقای رئیس‌جمهور! مشکلات آب اصفهان را مانند سایر استان‌ها دریابید

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی حل مسئله آب اصفهان و زاینده‌رود را خواسته اصلی مردم اصفهان اعلام کرد و گفت: به همان سرعت که به مشکل آب در دیگر نقاط کشور رسیدگی می‌شود، مشکل اصفهان را نیز به شکل جدی پیگیری و دل مردم را شاد کنید.

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نشست غیرعلنی رئیس‌جمهور با نمایندگان مجلس اظهار کرد: این نشست از ابتدای ساعت کاری مجلس آغاز شد و تا ساعت ۱۱ شهر ادامه داشت، در ابتدا بعضی از اعضای کابینه مثل وزیر بهداشت، اطلاعات و معاونت اجرایی به ارائه نظرات پرداختند.

وی با اشاره به طرح نظرات و دغدغه‌های تعدادی از نمایندگان در ادامه این نشست، افزود: رئیس‌جمهور به دغدغه‌های نمایندگان پاسخ داد و در رابطه با حل و پیگیری مسائل مطرح شده پاسخ‌ها و قول‌هایی مطرح کرد.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس، تاکید رئیس مجلس در این نشست را تعامل هرچه بیشتر مجلس و دولت برای حل مشکلات به ویژه مشکل تورم و مسائل معیشتی و فرهنگی اعلام کرد و یادآور شد: بر اساس قرعه، شش نفر از نمایندگان برای طرح مسائل در جلسه غیرعلنی امروز انتخاب شده بودند، از جمله من که در نطق سه دقیقه‌ای خود پیرامون مسائل و انتظارات مردم مطالبی ارائه کردم.

وی با اشاره به اقدامات شاخص دولت در حل مشکلات آب تصریح کرد: به رئیس‌جمهور اعلام کردم که دولت در عرصه آب مدت کمتر از یک سال مشکل ۱۷ ساله آب و فاضلاب استان خوزستان را حل کرد، کاری که در همدان یک‌ونیم سال وقت می‌برد را ظرف چندماه تکمیل کرد و طرحی که در چهارمحال‌وبختیاری یک‌سال‌ونیم زمان می‌برد را یک ماهه تمام کردید و به تازگی نیز در سنندج همین اتفاق رخ داد.

نقدعلی حل مسئله آب اصفهان و زاینده‌رود را خواسته اصلی مردم اصفهان اعلام کرد و گفت: به همان سرعت که به مشکل آب در دیگر نقاط کشور رسیدگی می‌شود، مشکل اصفهان را به شکل جدی پیگیری و دل مردم را شاد کنید.

وی مسائل فرهنگی و حجاب را بخش دیگری از دغدغه‌های مطرح شده در این جلسه دانست و ادامه داد: تذکراتی از سوی نمایندگان مطرح و تاکید شد که لازم است دولت در این زمینه نیز اقداماتی انجام دهد، در مجموع نشست خوبی بود درباره اکثر دغدغه‌های مردم پیرامون مسائل معیشتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تذکر داده و تصمیماتی برای روند رشد و توسعه کشور گرفته شد که امیدواریم نتایج آن به زودی مشخص شود.

کد خبر 624386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.