اجرای طرح رتبه‌بندی و تبدیل وضعیت معلمان در چهارمحال و بختیاری

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری شاهد اجرای طرح‌های متعدد استخدامی، تبدیل وضعیت، نقل و انتقال و رتبه‌بندی معلمان بودیم که در هر کدام از این طرح‌ها اقدامات بزرگ و قابل توجهی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین سلیمانی امروز _یکشنبه سیزدهم آذرماه_ در نشست هماهنگی نیروهای امور اداری و مالی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری شاهد اجرای طرح‌های متعدد استخدامی، تبدیل وضعیت، نقل و انتقال و رتبه‌بندی معلمان بودیم که در هر کدام از این طرح‌ها اقدامات بزرگ و قابل توجهی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان در کمترین زمان ممکن انجام شد، ادامه داد: کارشناسان امور اداری و مالی به صورت شبانه‌روزی در محل کار مشغول فعالیت بودند تا بتوانند مقدمات رتبه‌بندی معلمان را در مدت زمان کوتاهی فراهم کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر طرح رتبه‌بندی معلمان به صورت کامل در حال اجرا است و همکاران هیئت ممیزه در سطح مناطق و استان به همراه بازرسان مشغول فعالیت در این خصوص هستند، نتیجه تلاش نیروهای امور اداری و مالی باعث ایجاد شور و نشاط و انگیزه مضاعف همکاران فرهنگی در خدمت به دانش‌آموزان است.

به گزارش ایمنا، در نشست هماهنگی نیروهای امور اداری و مالی ۸۰ نفر از نیروهای این حوزه با مسائل تخصصی حوزه اداری و مالی آشنا شدند.

کد خبر 624371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.