مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۱۲ آذر

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر قتل دو کارمند بیمارستان توسط سرباز وظیفه، دفن بدون مجوز جسد حلق‌آویزشده، متولد شدن نوزاد خمینی‌شهری در آمبولانس، تصادف مینی‌بوس با سواری مزدا ۷ کشته و مجروح بر جای گذاشت و افشای راز یک قتل در تصادف عمدی را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز شنبه دوازدهم آذر به شرح زیر است:

امروز یکی از سربازان وظیفه در بیمارستان امام علی (ع) تبریز با استفاده از چاقو به دو نفر از کارکنان درمانی بیمارستان حمله و آنها را مجروح کرد.

بیشتر بخوانید

مدتی پیش به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران، خبر رسید که جسد حلق‌آویزشده مرد ۶۵ساله‌ای در خانه‌اش پیدا شده است. هر چند ماجرا در ظاهر خودکشی به‌نظر می‌رسید، اما قاضی دستور انتقال جسد را به پزشکی قانونی صادر کرد تا علت اصلی مرگ مشخص شود. وی همچنین خانواده متوفی را احضار کرد تا درباره این حادثه از آنها تحقیق کند؛ اما با گذشت مدت‌ها از ماجرا، نه کسی مراجعه کرد و نه نظریه پزشکی قانونی درباره علت مرگ متوفی به دادسرا فرستاده شد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از متولد شدن یک نوزاد در آمبولانس خبر داد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: امروز در محور فولادشهر، یک دستگاه مینی‌بوس مربوط به سرویس یکی از شرکت‌ها با یک دستگاه خودروی سواری وانت مزدا برخورد کرد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ ابوالفضل وزیری، فرمانده انتظامی رامیان، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تصادف منجر به فوت در یکی از خیابان‌های شهر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس راهور رامیان به محل حادثه اعزام شدند. شواهد موجود و بررسی‌ها از صحنه تصادف نشان می‌داد این تصادف ساختگی بوده است. بنابراین بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با بیان اینکه ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی نیسان را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، دو تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۴ نفر در پی تصادف مینی‌بوس و وانت خبر داد.

بیشتر بخوانید

روز چهارشنبه سی‌ام شهریور سال جاری بود که ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر در تماس تلفنی با محمدجواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل پنجم دادسرای امور جنایی، کشف جسد مرد جوانی را در خیابان طباطبایی محله فلاح گزارش کردند. با اعلام این خبر، خیلی زود تیم تحقیق پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بین یک پتو پیچیده شده و به دلایل نامشخصی فوت کرده بود.

بیشتر بخوانید

ظهر امروز خبری در فضای مجازی مبنی بر اقدام به خودکشی یکی از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران منتشر شد. در جزئیات این خبر آمده بود که این دانشجو از بالای ساختمان به پایین می‌پرد و اقدام به خودکشی می‌کند.

بیشتر بخوانید

به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی منجر به ضرب و جرح در یکی از روستاهای گمیشان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

ساعت پنج صبح هشتم آذر کشف جسد مرد جوانی در پارک مسگرآباد از سوی یک پاکبان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور محمدجواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت. در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان، مشخص شد این دختر جوان از سوی یک مرد جوان هدف اغفال گرفته و از خانه فرار کرده است.

بیشتر بخوانید

مرد ۴۰ساله‌ای که همسرش را با ضربات قفل و زنجیر موتورسیکلت در اتاق خواب به قتل رسانده بود، پس از صرف ناهار در کنار پنج فرزند خود، ماجرا را به پلیس و امدادگران اورژانس اطلاع داد. این جنایت وحشتناک در منطقه پنجتن مشهد هنگامی رخ داد که اختلافات خانوادگی بین زوج جوان شدت گرفت.

بیشتر بخوانید

از سال ۹۷ با گزارش کشف جسد مرد میانسالی در اطراف امین‌آباد، رسیدگی به این پرونده آغاز شد. پس از آن، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول پیش از قتل مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، به‌طوری که آثار شکستگی و کبودی در بدنش نمایان بود.

بیشتر بخوانید

پاییز سال ۹۶ با کشف جسد خونین دختری جوان در یک ساختمان نیمه‌کاره در شهر ری، پرونده جنایی تشکیل شد و جسد ناشناس به پزشکی قانونی انتقال یافت. دو روز از این ماجرا گذشته بود که خانواده‌ای به پلیس آگاهی مراجعه کردند و از ناپدید شدن دخترشان خبر دادند. وقتی پلیس آنها را به سردخانه پزشکی قانونی فرستاد تا جسد ناشناس را مشاهده کنند، بلافاصله دخترشان را شناسایی کردند، اما نمی‌دانستند چرا وی به چنین سرنوشتی دچار شده است.

بیشتر بخوانید

کد خبر 624274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.