کشف بیش از ۲ تن آرد قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با بیان اینکه مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی نیسان را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، دو تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی حسن حیدری امروز _شنبه دوازدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان فامنین استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا پس از هماهنگی‌های لازم و بازرسی از این خودرو، دو تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که ارزش آن توسط کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، کشف و متهم در این خصوص با تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان درخواست می‌کنم، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

حسن حیدری، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین تصریح کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان فامنین، مبنی بر تصرف شش هزار و ۱۴۹ مترمربع از اراضی ملی در یکی از مناطق روستایی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری نماینده اداره منابع طبیعی، هماهنگی قضائی و استفاده از نقشه‌های هوایی مشخص شد، ۶۱۴۹ متر اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی فرد متخلف قرار گرفته است که متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 624183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.