پله به پایان عمر خود رسیده است

به ادعای رسانه‌های برزیلی، دیگر بدن پله به شیمی‌درمانی پاسخی نمی‌دهد و اسطوره فوتبال برزیل با انتقال به بخش مراقبت‌های تسکینی، روزهای پایانی عمر خود را سپری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهای گذشته، رسانه‌های محلی برزیل اعلام کردند که پله، فوتبالیست سابق و اسطوره برزیل، دچار تورم بدن، مشکلات و نارسایی قلبی، سردرگمی ذهنی و سرگیجه، و در بیمارستان بستری شده است. همچنین اعلام کردند شیمی‌درمانی انجام‌شده در چند ماه گذشته تاثیری بر چند تومور پله نداشته و موفقیت‌آمیز نبوده است.

امروز نیز اخبار جدیدی از سوی رسانه‌های محلی برزیل منتشر شده است که اعلام کرده‌اند بدن پله دیگر به شیمی‌درمانی پاسخ نمی‌دهد و دیگر هیچ درمانی برای سرطان روده که به ریه‌ها و کبد پله متاستاز کرده است، وجود ندارد. اسطوره فوتبال دنیا پس از متوقف کردن شیمی‌درمانی‌اش، برای جلوگیری از درد و تنگی نفس، تا زمان فرارسیدن پایان عمر خود، تحت مراقبت‌های تسکینی قرار خواهد گرفت.

تنها فوتبالیست تاریخ که سه جام‌جهانی برده است، از روز سه‌شنبه هفته گذشته در بیمارستان آلبرت انیشتین شهر سائوپائولو برزیل بستری شده و به روزهای پایانی عمر خود رسیده است.

کد خبر 624272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • azi IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 1
    پله مرد بزرگ فوتبال ..... خیلی ناراحت شدم
  • علی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    1 1
    ان شاءالله بهتر شود مردم با او خاطرات خوبی دارند