اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات از مطالبات بحق پرستاران است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از مطالبات بحق پرستاران است، گفت: با تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش‌های دولت سیزدهم بعد از ۱۶ سال این قانون محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارسلان خالدی‌فر امروز _شنبه دوازدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کادر درمان و پرستاران در زمان شیوع کرونا با دشمن نامرئی و ویروسی کشنده و خطرناک مبارزه کردند، اظهار کرد: این در حالی بود که روزهای ابتدایی شیوع بیماری، خانواده فرد بیمار نیز از پذیرش و همراهی برای درمان وی می‌ترسیدند.

وی ادامه داد: در مدت شیوع بیماری کرونا پنج نفر از فعالان عرصه سلامت استان چهارمحال و بختیاری بر اثر ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست دادند، شهیده رضوان نورمند از پزشکان متخصص استان یکی از این شهدای والا مقام بود، از این رو می‌توان از پرستاری به عنوان حرفه‌ای سخت، طاقت‌فرسا و نفس‌گیر یاد کرد که تنها تداوم آن تنها با عشق به خدمت و اعتقاد به اجر معنوی امکان‌پذیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی، مداوم و مستمر کادر پرستاری منجر به حاصل شدن نتیجه و موفقیت خدمات پزشکان و تکمیل روند درمان بیماران می‌شود.

وی اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را از مطالبات به حق پرستاران دانست و افزود: با تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش‌های دولت سیزدهم بعد از ۱۶ سال این قانون محقق شد.

تخت‌های بیمارستانی شهرکرد مناسب نیست

محمدرضا خسروی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با اشاره به تلاش نیروهای طرحی در زمان شیوع کرونا، خواستار در نظر گرفتن تدابیری از سوی مسئولان امر برای به‌کارگیری و استفاده از تجربیات پرستاران طرحی شد.

وی استاندارد بودن تخت‌های بیمارستانی و فضا، جهت ارائه خدمات با کیفیت به بیماران را مؤثر دانست و افزود: در حال حاضر تخت‌های بیمارستانی به ویژه در مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) شهرکرد مناسب نیست و وجود تعداد زیادی از بیماران در یک اتاق، ارائه خدمات پرستاری را دشوار کرده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد تصریح کرد: تأخیر در پرداخت بدهی‌های دانشگاه به کارکنان، نبود پرداخت مطالبات دانشگاه از سوی سازمان تأمین اجتماعی و درخواست کمک از سوی استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری موضوع خرید بیمارستان خصوصی پارسیان توسط دانشگاه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 624163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.