بیت کوین در سطح ۱۷ هزار دلار

بیت‌کوین در سقف خود دارای یک مقاومت داینامیک بسیار قوی بوده و تا زمانی که زیر این سطح است، پیش‌بینی می‌شود روند به همین صورت تداوم داشته باشد. احتمال پایان یافتن ساختار اصلاحی در سطح ۱۵ هزار دلار وجود دارد؛ بیت‌کوین در روزهای اخیر به سقف خود نزدیک شده و احتمال عبور از سطح مقاومتی میسر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز بازار رمزارزها یک روند نزولی را سپری کرد اما در روزهای گذشته وضعیت بهتری را داشته است؛ بیت‌کوین با رشد خوبی از حدود ۱۵ هزار دلار به محدوده ۱۷ هزار دلار رسیده و نسبت به هفته گذشته وضعیت بهتری را سپری کرده است، سایر رمزارزها نیز به واسطه آن رشد خوبی را تجربه کردند. پیش‌بینی می‌شود در صورت عبور بیت‌کوین از سطح ۱۷ هزار دلار و مقاومت داینامیک بتواند رشد خوبی را کلیت بازار تجربه کند.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۶ هزار ۹۷۱ دلار

تغییرات: افت ۰.۸۸ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۲۷۹ دلار

تغییرات: افت ۰.۸۴ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۹۰ دلار و ۹۵ سنت

تغییرات: افت ۱.۳۵ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۹۱ دلار

تغییرات: افت ۱.۹۸ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۹۹۱ دلار

تغییرات: افت ۲.۳۴ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۱۶ دلار

تغییرات: افت ۰.۷۲ درصدی

پالیگان (Polygon): ۹۲ سنت

تغییرات: الفت ۰.۷۳ درصدی

پولکادات (DOT): ۵ دلار و ۵۷ سنت

تغییرات: رشد ۰.۱۶ درصدی

سولانا (SOL): ۱۳ دلار و ۵۶ سنت

تغییرات: افت ۲.۶۵ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۵۴۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۳۱ درصدی

آوالانچ (Avalanche): ۱۳ دلار و ۱۸ سنت

تغییرات: افت ۱.۱۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین در سطح ۱۷ هزار دلار

حمایت: ۱۴ هزار دلار، خط میانی و کف کانال نزولی

مقاومت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار و سقف کانال نزولی

پیش بینی: بیت کوین در سقف خود دارای یک مقاومت داینامیک بسیار قوی است و تا زمانی که زیر این سطح است پیش‌بینی می‌شود روند به همین صورت تداوم داشته باشد. احتمال پایان یافتن ساختار اصلاحی در سطح ۱۵ هزار دلار وجود دارد؛ بیت کوین در روزهای اخیر به سقف خود نزدیک شده و احتمال عبور از سطح مقاومتی میسر شده است.

(سیگنالی درخصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۲۳ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۹.۳۶ درصد

بیت کوین در سطح ۱۷ هزار دلار

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۷۷۲ میلیارد ۹۳۹ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۳۵ میلیارد ۶۴۳ میلیون دلار

بیت کوین در سطح ۱۷ هزار دلار

شاخص ترس و طمع

نسبت به میانگین هفته گذشته تغییری نداشته است و در سطح ۲۷ واحد قرار گرفته است.

بیت کوین در سطح ۱۷ هزار دلار

شناسه‌های بلاک چینی تا سال ۲۰۲۵ به‌شدت رشد می‌کند

بنا بر گزارشات وب‌سایت ریپورت‌لینکر (ReportLinker)، ارزش بازار شناسه‌های بلاک چینی تا سال ۲۰۲۵ با توجه به نرخ رشد مرکب سالانه ۷۱ درصد، به ۳.۵۸ میلیارد دلار می‌رسد.

مسائلی مانند افزایش تقاضا برای دیجیتالی‌شدن و نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی از عوامل مهمی هستند که به این امر کمک می‌کنند. براساس گزارش بلومبرگ، کره‌جنوبی قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ شناسه‌های دیجیتالی مبتنی بر بلاک‌چین را از طریق تلفن‌های هوشمند به شهروندان خود معرفی کند.

قانون‌گذاران باید امکان ایجاد کلاهبرداری‌هایی مانند FTX را دشوارتر کنند

برد گارلینگ‌هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، اعلام کرده که با شیلا وارن (Sheila Warren)، مدیرعامل شورای ارزهای دیجیتال، در مورد مقررات ارزهای دیجیتال موافق است.

وارن در توئیتر خود گفته بود که قانون‌گذاران باید در وهله اول، امکانِ انجام کلاهبرداری در صنعت ارزهای دیجیتال را سخت کنند و در عین حال، نسبت به کلاهبرداران موجود مسئولیت‌پذیر باشند.

گارلینگ‌هاوس می‌گوید صرافی اف‌تی‌ایکس (FTX) به‌عنوان یک طرح کلاهبرداری عمل کرده است. او فکر می‌کند صنعت ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و به همین دلیل است که همچنان کلاهبرداران را جذب می‌کند.

جست‌وجو برای دوج کوین در گوگل ترندز آمریکا، ۶۰۰ درصد افزایش یافته است

طی ماه‌های اخیر، علاقه سرمایه‌گذاران ایالات متحده به ارز دیجیتال دوج کوین به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. داده‌های گوگل نشان می‌دهد که طی سه ماه اخیر، استفاده از عبارت «خرید دوج کوین» از طرف آمریکایی‌ها در گوگل ترندز ۶۲۵ درصد افزایش یافته است.

رتبه محبوبیت این عبارت که در روز پنجم سپتامبر (چهاردهم شهریور) هشت بود، در روز بیست‌وهشتم نوامبر (هفتم آذر) به ۵۸ رسیده است.

تریدینگ ویو ایران را تحریم کرد

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تریدینگ ویو به‌دلیل پیروی از تحریم‌های تجاری و اقتصادی ایالات متحده، به‌تازگی دسترسی کاربران ایرانی را به حساب‌های کاربری پولی این پلتفرم مسدود کرده است.

براساس اطلاعات به‌دست آمده، محتوا و سرویس‌های پولی تریدینگ ویو برای کاربران با IP کشورهای تحت تحریم ایالات متحده، ازجمله ایران، سوریه و کوبا قابل دسترس نیست؛ به نظر می‌رسد که این تحریم شامل دسترسی به خدمات و حساب‌های کاربری رایگان این پلتفرم نمی‌شود.

نقشه بازار

بیت کوین در سطح ۱۷ هزار دلار

کد خبر 624110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.