سپاهان صفر_خاتون بم یک/شکست زردپوشان در دقایق پایانی

در قالب هفته ششم لیگ برتر سپاهان میزبان با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم خاتون بم شکست خورد تا دومین باخت خانگی خود را در لیگ امسال را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز-جمعه یازدهم آذر ماه- در قالب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان از ساعت ۱۳، تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه صفاییه میزبان تیم خاتون بم بود، که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر مقابل نماینده کرمان شکست خورد تا دومین باخت خانگی خود را در لیگ امسال را تجربه کند.

اسامی بازیکنان سپاهان: الهام فرهمند، ذهره کودایی، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، ثنا صادقی (مینا داوودی)، سارا ظهرابی‌نیا، ملیکا محمدی، کوثر کمالی، افسانه اقبال، فاطمه اردستانی (زهرا علیزاده) و مرضیه نیکخواه (فاطمه شکری).

سرمربی: مریم ایراندوست

اسامی بازیکنان خاتون بم: زهرا سربالی، فاطمه گراییلی (سارا دیدار)، بهناز طاهرخانی، زهرا قنبری، عاطفه رمضانی زاده (فاطمه پسندیده) سمانه چهکندی، نگین زندی، شهناز جعفری‌زاده، منی حمودی، زهرا خواجوی، سرشین کمانگر.

سرمربی: مرضیه جعفری

گل‌ها: دقیقه ۸۶، زهرا قنبری (خاتون بم)

کارت زرد: سمانه چهکندی، زهره کودایی

کارت قرمز: سمانه چهکندی، زهره کودایی

شرح بازی:

بازی با فشار زیاد بازیکنان سپاهان بر روی دروازه شاگردان مرضیه جعفری آغاز شد و موقعیت‌های خوبی در محوطه جریمه خاتون به سود تیم سپاهان پیش آمد اما نتیجه‌ای نداشت. تیم خاتون بم با توحه به حملات سپاهان اصلاً عقب نشینی نکردند و به خوبی در ضد حمله‌ها به سوی دروازه میزبان حمله می‌کردند و خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌دادند اما آن‌ها نیز موفق به گلزنی نشدند. تا نیمه نخست بدون گل و با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم با حملات خاتون بر روی سنگر کودایی و سپاهان بر روی دروازه خواجوی آغاز شد و هر دو تیم را در موقعیت‌های مختلف گلزنی قرار داد اما هیچ توبی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در ادامه فشار حملات و بازی سریع شاگردان ایران دوست در خط حمله موقعیت‌های خطرناک و خوبی را ایجاد کرد اما توپ وارد دروازه حریف نشد. در ادامه با اضافه شدن زهرا علیزاده به ترکیب سپاهان حملات بیشتر شد. تا دقیقه ۸۶ بازی با تساوی بدون گل دنبال شد تا زهرا قنبری خانم گل لیگ گذشته قفل دروازه تیم سپاهان را باز کرد. در دقیقه ۹۰ بازی، سمانه چهکندی با گرفتن یک کارد زرد و کارت قرمز از زمین اخراج شد.

در وقت اضافه زهره کودایی سنگربان تیم سپاهان، با خطایی که بر بازیکن خاتون بم کرد، یک کارت زرد و یک کارت قرمز گرفت و اخراج شد، در این راستا باتوجه به اینکه تعویض‌های تیم سپاهان به اتمام رسیده بود افسانه اقبال تا پایان زمان دیدار سنگربان تیم سپاهان شد. در نهایت دیدار حساس خاتون بم و سپاهان با نتیجه یک بر صفر و برتری شاگردان جعفری به پایان رسید.

شرح گل:

در دقیقه ۸۶ زهرا قنبری توانست در ضربه‌ای ایستگاهی موفق به گلزنی برای خاتون بم شود.

کد خبر 623942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.