تاکید وزیر علوم بر استفاده از امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای برگزاری کنکور

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست نمایندگان تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برگزاری آزمون‌های سراسری استان‌ها بر استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای برگزاری شایسته آزمون سراسری تأکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش، محمدعلی زلفی گل که به صورت ویدئو کنفرانس در این نشست شرکت داشت، اظهار کرد: صیانت ازحقوق داوطلبان و فرزندان ایران اسلامی وظیفه مسئولان آموزشی است و باید به نحو شایسته‌ای از منافع این عزیزان مراقبت شود تا زمینه و بستر رشدشان فراهم شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: باید به نحو شایسته، بهترین و شایسته‌ترین داوطلبان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی راه یابند و لازم است در برگزاری آزمون سراسری از همه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها استفاده شود. تمام امکانات متعلق به مردم است و برگزاری آزمون سراسری نیز امری ملی است و باید از هر امکانی استفاده کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری درباره رعایت قانون و دستورالعمل‌ها و همت مسئولان ذیربط آزمون سراسری و برگزاری آزمون در سلامت کامل، ادامه داد: هیچ امکانی از تخلف نباید وجود داشته باشد و نظارت کامل بر مخازن دفترچه سوالات و پاسخنامه‌ها در حوزه‌های برگزاری آزمون و همه فرایندها اعمال شود به گونه‌ای که سرمایه اجتماعی و اعتبار سازمان سنجش حفظ و ارتقا یابد و امیدواریم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با بهترین کیفیت برگزار شده و رضایت داوطلبان عزیز را فراهم آورد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست از مسئولان و کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور و مسئولان دانشگاه‌ها و نمایندگان تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برگزاری آزمون‌ها تقدیر کرد.

کد خبر 623934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.