کشف خودروی قاچاق در مرکز تعویض پلاک/ پلمب کارگاه تولید عسل تقلبی

کشف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم تریاک در شیراز، دستگیری عامل توزیع مواد مخدر در جنوب تهران، ضرورت تحقق فرمایشات رهبری در راستای تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و کشف خودروی قاچاق در مرکز تعویض پلاک را در بسته خبری انتظامی ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار فنی و تخصصی از دپوی محموله سنگین تریاک در منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان شیراز آگاه شدند.

وی ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مدنظر اعزام، و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۵۹۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این زمینه دو قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

عامل توزیع مواد مخدر در جنوب تهران دستگیر شد

سرهنگ ضرغام آذین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: عامل توزیع مواد مخدر دستگیر و ۲۳ کیلوگرم حشیش در جنوب تهران کشف شد.

وی ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در جنوب تهران، موضوع در دستور کار مأموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت، مأموران با بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: متهم ضربتی دستگیر و در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه این سوداگر مرگ ۲۳ کیلوگرم حشیش کشف شد.

فروشندگان سلاح جنگی غیرمجاز در پایتخت دستگیر شدند

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: در پی خبری مبنی بر حمل و نگهداری و فروش سلاح‌های غیرمجاز در حوالی خیابان ری رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از مأموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه این متهمان، ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی مأموران مرکز عملیات به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات منسجم پلیسی متهمان را غافلگیر و دستگیر کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: در بازرسی از این مکان یک قبضه سلاح کمری جنگی غیرمجاز به همراه دو عدد خشاب مربوطه و تعداد ۲۰ عدد فشنگ جنگی مربوطه کشف و در این رابطه هر دو متهم دستگیر شدند.

دستگیری قاچاقچیان شیشه در شهرری

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ۴۰ کیلو مواد روان‌گردان شیشه از اعضای باند سه نفره سوداگران مرگ کشف شد.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با رصدهای اطلاعاتی از فعالیت اعضای باند سه نفره سوداگران مرگ در این شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، سه موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت با تردد در محل‌های خلوت و بوستان و محل‌های تفریحی، مواد مخدر شیشه در بین جوانان توزیع می‌کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه در گشت زنی‌های هدفمند، موتورسیکلت و مشخصات ظاهری متهمان شناسایی شد گفت: همین سرنخ کافی بود تا مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در شرق تهران شوند.

ضرورت تحقق فرمایشات رهبری در راستای تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها

سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: لازم است در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمت‌رسانی به مردم، ارتقای مهارت‌ها و تخصص‌گرایی کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اهتمام ویژه شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تحول کلانتری و پاسگاه‌ها در سال جاری، اظهار کرد: تشکیل قرارگاه مرکزی تحول کلانتری و پاسگاه‌ها در حوزه‌های مختلف مأموریتی و پشتیبانی، تقویت سطح مهارت‌های رفتاری و تخصصی کارکنان کلانتری و پاسگاه‌ها، تأمین تجهیزات و الزامات پشتیبانی در این حوزه، اصلاح فرآیندها و برون‌سپاری برخی امور، تقویت کمیت و بهبود کیفیت منابع انسانی از جمله اموری است که در این مدت انجام شده و باید در راستای تقویت و بهبود آن‌ها برای رسیدن به اهداف مد نظر بیش از پیش تلاش کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، ادامه داد: دومین جشنواره کلانتران برگزیده با هدف برجسته‌سازی و ارج نهادن به زحمت‌ها و تلاش‌های کارکنان کلانتری‌ها برگزار شده است، همکاران ما با مجاهدت و ایثارگری در سراسر کشور شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و این زحمت‌های مخلصانه بر کسی پوشیده نیست، چه بسا که کارکنان کلانتری و پاسگاه‌ها به واسطه ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند، زحمت‌های بیشتری را متحمل می‌شوند و در راستای خدمات‌رسانی مضاعف به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

پلمب کارگاه تولید عسل تقلبی

سرهنگ غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از شناسایی و پلمب کارگاه تولید عسل‌های تقلبی و غیربهداشتی در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از تولید عسل‌های غیربهداشتی و تقلبی در یک کارگاه مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر افزود: مأموران پس از بررسی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره بهداشت، در محل حضور یافته و در بازرسی از این کارگاه ۸۰۰ کیلو عسل غیربهداشتی و تقلبی، کشف کردند، در این رابطه کارگاه مذکور با دستور قضائی پلمب و مالک آن نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کشف خودروی قاچاق در مرکز تعویض پلاک

سرهنگ کامران ریاحی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف یک خودروی تویوتای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان پلیس راهور این فرماندهی خبر داد.

وی افزود: کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین بررسی یک دستگاه خودروی سواری تویوتا که برای دریافت پلاک جدید به مرکز تعویض پلاک مراجعه کرده بود، متوجه شدند که این خودرو فاقد اصالت است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: پس از بررسی‌های دقیق‌تر و انجام استعلام‌های صورت گرفته قاچاق بودن این خودرو محرز شد که در این رابطه خودرو توقیف و مالک آن نیز دستگیر شد.

وی با بیان اینکه ارزش خودروی مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال اعلام شده است، گفت: مالک خودرو با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 623760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.